کد خبر : 1401984 | 20 اسفند 1395 ساعت 14:43 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

کامدار: عهد بستم سالی یک گل بزنم

ماشین سازان با تک گل احمد کامدار اولین پیروزی خانگی این فصل خود را مقابل نفت آبادان به دست آوردند.

کامدار: عهد بستم سالی یک گل بزنم

به گزارش "ورزش سه"، احمد کامدار با گلزنی مقابل صنعت نفت اولین پیروزی تیمش در تبریز را رقم زد. او در خصوص گلزنی‌اش گفت: در هر تیمی بازی می‌کنم یک گل به ثمر می‌رسانم. با خودم عهد بستم که در هر سال فقط یک گل بزنم! اگرچه تلاشم را در ادامه برای گلزنی‌های بیشتر خواهم کرد. 


او در ادامه گفت: ما خیلی وقت پیش می‌توانستیم در تبریز ببریم اما خب این برد در بازی‌ای برایمان از حساسیت بالایی برخوردار بود حاصل شد. 


او در خصوص شرایط ماشین‌سازی در جدول لیگ می‌گوید: شرایطمان خیلی خوب نیست اما این برد باعث شد تا روحیه مان افزایش پیدا کند تا بتوانیم در بازی های آینده مان را این برد را تکرار کنیم و در لیگ بمانیم.


هافبک تبریزی ماشین در رابطه با شرایط یکسان‌شا با صنعت گفت: آنها توانستند امتیازات خوبی در خانه خود جمع کنند اما ما چند بازی با ناداوری امتیاز از دست دادیم اما از اینکه توانستیم آنها را شکست دهیم خوشحالیم و برایمان تاثیرگذار خواهد شد.


او در پایان درباره تعطیلات لیگ هم خاطرنشان کرد: خب قطعا روی خیلی از تیم‌ها تاثیر می‌گذارد اما خدا را شکر ما قرار است در تهران اردو برگزار کنیم و بازی‌های دوستانه‌ای داشته باشیم تا روی نقاط ضعف و قوتمان کار کنیم تا از سد پیکان در سال 96 هم بگذریم و سه امتیاز آن بازی را هم بگیریم.

دیدگاه‌ها