کد خبر : 1402006 | 20 اسفند 1395 ساعت 15:43 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

بختیار؛ بازیکن ویژه مثلث فولاد، تراکتور و استقلال

کاپیتان فولاد خوزستان در تقابل با تیم فصل گذشته خود انگیزه های زیادی دارد و با درخشش در این بازی می تواند دوباره دل استقلالی ها را به دست آورد.

بختیار؛ بازیکن ویژه مثلث فولاد، تراکتور و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان از ساعت 16:30 در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان تراکتورسازی دوم جدولی است تا آخرین بازی خود در سال 95 را برابر شاگردان قلعه نویی انجام دهد. شاگردان سعداوی که در نیم فصل دوم نتایج خوبی نگرفتند، با یک بازی کمتر نسبت به ذوب آهن چهارم جدولی تنها 5 امتیاز با این تیم اختلاف دارند و در صورت شکست تراکتورسازی می توانند امید های خود به کسب رتبه چهارم لیگ و شاید سهمیه آسیایی را افزایش دهند.


این دیدار اما همان اندازه که برای فولادی ها پر اهمیت است، برای استقلال و علیرضا منصوریان نیز با ارزش است. سرمربی استقلال امیدوار است تا تیم سعداوی با کاپیتانی بختیار رحمانی از تراکتورسازی امتیاز بگیرد تا فاصله آبی های تهرانی با تراکتور رده دومی، کاهش یابد. استقلال اکنون با یک بازی بیشتر از تراکتورسازی، یک امتیاز از این تیم پایین تر است و امید زیادی برای کسب رده دوم جدول دارد.


بختیار رحمانی در این دیدار قطعا بازیکن ویژه زمین خواهد بود. کاپیتان حال حاضر فولاد خوزستان در نیم فصل اول لیگ در استقلال روزهای بدی را پشت سر گذاشت و پیش از آن نیز یک فصل پر دردسر در تراکتورسازی داشت و حالا می تواند با درخشش برابر تیم خود در لیگ شانزدهم، باعث خوشحالی منصوریان و هواداران استقلال شود. رحمانی بعد از خروج از استقلال با هواداران این تیم البته دچار اختلافاتی شد اما با درخشش در دیدار با تراکتورسازی می تواند دوباره تبدیل به چهره محبوب هواداران استقلال شود.

دیدگاه‌ها