کد خبر : 1402014 | 20 اسفند 1395 ساعت 16:48 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

با سومین برد متوالی

پیکان 0 - پدیده 2؛ مشهد و 1 سهمیه قطعی لیگ برتر

تیم پدیده با ارائه یک بازی منطقی موفق شد سومین پیروزی پیاپی خود را کسب کند و به کلی از خطر سقوط فاصله بگیرد.

پیکان 0 - پدیده 2؛ مشهد و 1 سهمیه قطعی لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان اگر چه موفق شد نیم فصل اول رقابت های لیگ شانزدهم را با رتبه چهارم به پایان رساند، اما در ادامه و شروع نیم فصل دوم این تیم از نتایج خوب خود فاصله گرفته و اکنون با 32 امتیاز در رتبه هفتم حضور دارد. در سوی دیگر تیم پدیده مشهد با پشت سر گذاشتن یک بحران شدید، دو بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته تا 25 امتیازی شود و با قرار گرفتن در رتبه یازدهم از انتهای جدول و خطر سقوط فعلا رهایی یابد.  در این دیدار پیکان برای رسیدن به سهمیه آسیایی و پدیده برای رهایی از خطر سقوط پا به میدان خواهند گذاشت.



پیکان تهران- پدیده خراسان ساعت ۱۶ ورزشگاه شهدا شهر قدس تماشاگر : 1000 نفر
یاسر همرنگ – سعید قاسمی – براتعلی مولوی – وحید صالحی – ناظر: حسین عسکری


ترکیب اصلی پیکان:


رحمان احمدی، سیاوش یزدانی، سید مهران موسوی، علی حمودی(85 - علی روستایی)، آرمان قاسمی(73 - فراز امامعلی)، ماهان رحمانی( 61 - شهریار مغانلو)، مهدی شیری، سیامک نعمتی، ابوالفضل ابراهیمی، سجاد آشوری و گادوین منشا
سرمربی: مجید جلالی 


ترکیب اصلی پدیده:


مجتبی روشنگر، بارازدات هارویان، محمدرضا ناصحی، محسن یوسفی (75 علی احمدی)، ابوالحسن جعفری، میلاد کمندانی، معین عباسیان، اکبر ایمانی، حسین مهربان (54 کریم احمدی )، محمدعلی فرامرزی، دریسا آسوبایا( 79 - حسین زامهران).
سرمربی: محمدرضا مهاجری

 

کارت زرد
 

رضا ناصحی (4) مجتبی روشنگر (50) از پدیده

 

شرح بازی


دو تیم تا دقیقه 20 کار خاصی انجام ندادند و بیشتر توپ در میانه‌ی زمین در حال گردش بود اما به مرور زمان پدیده سوار بازی شد و روی پاس معین عباسیان و ضربه تمام کننده دیارا سوبا گل اول مسابقه را زد؛ پس از آن پدیده تا حدودی نمایش دفاعی را در دستور کار خود قرار داده بود ولی پیکان هم تلاش چندانی برای زدن گل تساوی نداشت و به غیر از دو فرصت تقریبا جدی تیم جلالی مثل تیم بازنده کار نمی‌کرد. 


پدیده که یک گل در نیمه اول زده بود با دفاع منطقی و چند لایه اجازه ایجاد موقعیت به پیکانی‌ها را نمی‌داد و همچنین حملات تیم مجید جلالی با وجود تنوعی که داشت، به جایی نمی‌رسید؛ پدیده که به دنبال حفظ یک گل بود در دقیقه 56 روی یک ضد حمله گل دوم را هم زد تا با بازیکنان این تیم با آرامش بیشتری به بازی ادامه دهند؛ پیکان در روزی که انسجام لازم را نداشت و دو گل دریافت کرد برابر پدیده‌ای که نمایش منطقی‌ای داشت شکست خورد و آخرین بازی سال را با ناکامی به پایان برد.

 

شرح گل‌ها:


1_0 (پیکان): در دقیقه 24 دیارا سو با روی ارسال زمینی معین عباسیان به دیرک اول با یک ضربه بغل پای دقیق موفق به ثبت اولین گل این دیدار شد.

2_0(پدیده): در دقیقه 56 پاس در عمق حسن جعفری محسن یوسفی را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن هم با یک ضربه دقیق و فنی موفق به ثبت گل دوم تیمش در این دیدار شد.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 14: نفوذ دیارا سو با مهاجم تیم پدیده با واکنش خوب احمدی دفع شد.

دقیقه 20: ضربه سر حسین مهربان روی ارسال کرنر به راحتی در اختیار احمدی قرار گرفت.

دقیقه 28: شوت خطر ناک سجاد آشوری مهاجم پیکان با فاصله کمی به بیرون رفت.

دقیقه 36: ضربه ایستگاهی خوب سجاد آشوری با واکنش بهتر روشنگر گلر پدیده به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 43: ارسال از سمت چپ تیم پدیده و ضربه سر منشا درست به جایی رفت که گلر پدیده ایستاده بود.

دقیقه 49: پاس دیارا سوبا و ضربه ناگهانی محسن یوسفی پس از دفع توپ توسط احمدی به دیرک عمودی دروازه برخورد کرد و سپس مدافعین توپ را دفع کردند.

دقیقه 50: شوت سجاد آشوری پس از حرکت در عرض محوطه جریمه با فاصله یک متری از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 65: حرکت در عرض محسن یوسفی با ضربه ای خطرناک همراه شد ولی منجر به گل سوم نشد.

دقیقه 66: شوت بازیکنان تیم پیکان با اختلاف کمی راهی از کنار دیرک عمودی به بیرون رفت.

دقیقه 68: ارسال مهدی شیری با خروج به موقع روشنگر دفع شد.

دقیقه 80: شهریار مغانلو در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه زیبای پای چپ به سمت دروازه شوت زد که روشنگر باز هم با واکنش های خوب خود مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه 89: شوت زیبای مغانلو با واکنش زیباتر روشنگر به کرنر رفت.

 

بهترین بازیکن


محسن یوسفی همانند بازی گذشته برابر گسترش فولاد، امروز هم نمایش موثری برابر پیکان ارائه کرد و با دو شوت خوب که یکی از آنها به تیرک دروازه رحمان احمدی برخورد داشت و همچنین ایجاد فرصت‌های متعدد چهره برتر این دیدار بود؛ در نیمه دوم هم که پدیده زیر فشار بود یوسفی روی یک ضد حمله گل مهمی زد تا تیم‌اش به سه امتیاز برسد؛ همچنین دیارا سوبا زننده گل اول پدیده نیز جزو برترین نفرات زمین بود.


اتفاق ویژه


محمدرضا مهاجری بعد از دو برد 3 گله مقابل صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد تبریز امروز هم در شهر قدس توانست تیم پیکان را با دو گل مغلوب کند تا به طور کامل از منطقه خطر دور شود.

 

حاشیه:

 

*پس از گل دوم پدیده درگیری بین یک هوادار و لیدر پیکانی ها به وجود آمد که با دخالت نیروی انتظامی خاتمه یافت.

دیدگاه‌ها