کد خبر : 1402043 | 20 اسفند 1395 ساعت 17:31 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

مرفاوی:

شانس ما از ماشین و سیاه جامگان بیشتر است

سرمربی صبا اعتقاد دارد که تیمش در هر دو نیمه نمایش خوبی داشته است.

شانس ما از ماشین و سیاه جامگان بیشتر است

به گزارش "ورزش سه"، صمد مرفاوی در نشست خبری بعد از بازی با گسترش فولاد پاسخ خبرنگاران را داد:


بازی تحت تاثیر شرایط جدول بود
بازی تحت شرایط دو تیم در جدول بود و گسترش فولاد با توجه به شرایط میزبانی خوب در زمین بازیسازی می کردند. ما در هر دو نیمه آنچه می خواستیم را در زمین بازی پیاده کردیم.


نمی خواستیم عقب بازی کنیم
ما هرگز قصد نداشتیم از عقب زمین بازی کنیم و می خواستیم بازی را از جلوی زمین حریف پیش ببریم. متاسفانه هافبک های ما وظایف شان را خوبی انجام ندادند و ما مجبور شدیم عقب بازی کنیم. با این حال ما موفق شدیم فضاهای خالی را پوشش بدهیم و در کل نمایش خوبی داشتیم.

 

دهنوی نباید به داور اعتراض می کرد
من هم موافق برخورد دهنوی نبودم و او نباید به داور به اعتراض می کرد. خودم نمی توانستم وارد زمین شوم چون ممکن بود داور خودم را هم اخراج می کرد. اصلا کار دهنوی را تایید نمی کنم و فکر می کنم در تیم ما نباید این مسائل باشد ولی به هرحال او هم بازیکن است و در آن صحنه تحت فشار بود. وقت کشی دهنوی به نفع تیم ما هم نبود و در دقیقه 92 اصلا وقت کشی معنا ندارد.


مشکلات مالی پا برجا است
از نظر مالی شرایط تیم ما تغییری نکرده است و هنوز شرایط مالی باشگاه به صورت آب باریکه است که به بازیکنان پرداخت می شود. با این حال شرایط فنی تیم بهتر شده است و با بازیکنان با انگیزه کار می کنند. طبق برنامه ریزی نیم فصل دوم ما خوب پیش رفته ایم و شرایط بهتر شده است و من امیدوارم بتوانیم بازی به بازی بهتر شویم. می خواهیم خیلی زود جواز ماندن در لیگ برتر را به دست بیاوریم.


فروزان وقت کشی نکرد
ما به جای فروزان بازیکن جانشین داشتیم اما تشخیص پزشک بود که اسپریی که به پایش زده بود جذب شود و ببینیم می تواند بازی کند یا نه. در تیم من وقت کشی معنا ندارد و حتی من به داور هم گفتم که وقت اضافه را لحاظ کنند تا حق سیاه جامگان ضایع نشود. ما خدایی ناکرده قصد وقت کشی نداشتیم.


شانس برای بقا زیاد است
شانس ما برای بقا در لیگ برتر بیشتر از ماشین سازی و سیاه جامگان است. درست است که با تراکتورسازی و استقلال بازی داریم اما چند بازی خانگی داریم و می توانیم با پیروزی در آن بازی ها در لیگ برتر بمانیم.

دیدگاه‌ها