کد خبر : 1402162 | 21 اسفند 1395 ساعت 11:57 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیم‌هایی که دوگلر روی نیمکت دارند(عکس)

پرسپولیس و تراکتورسازی تنها تیم های لیگ برتری هستند که دو دروازه بان لیگ برتری روی نیمکت خود دارند.

به گزارش "ورزش‌سه"، مشکلاتی که در نقل و انتقالات نیم فصل برای تراکتورسازی ایجاد شد و این تیم نتوانست از بازیکنان جدید خود در ادامه فصل استفاده کند، امیر قلعه نویی را با کمبود بازیکن مواجه کرده است. کم تعداد بودن نفرات تراکتورسازی در بازی های اخیر سبب شده تا امیر قلعه نویی نیمکتی کاملا جوان داشته باشد و البته از دو دروازه بان روی نیمکت استفاده کند.


با اینکه با تصمیم سازمان لیگ تیم های لیگ برتری به غیر از 7 بازیکن ذخیره می توانند از دو بازیکن جوان هم روی نیمکت استفاده کنند اما تراکتوری ها به دلیل کمبود بازیکن فقط ۵ نفر را روی نیمکت می‌برند که دو نفر از آنها نیز دروازه بان هستند. فرزین گروسیان و محمدامین بهرامی دو دروازه بان جوان تراکتور هستند که دیروز هم روی نیمکت بودند و از این حیث تراکتورسازی تنها تیمی است که دوگلر روی نیمکت دارد.


این در حالی است که پرسپولیس نیز چنین شرایطی را تجربه می کند؛ سرخپوشان پایتخت هم در بازی های اخیر دو دروازه بان داشتند. ابوالفضل درویش وند و بوژیدار رادوشوویچ دو دروازه بان پرسپولیس هستند که به عنوان ذخیره های بیرانوند روی نیمکت این تیم حضور دارند. البته پرسپولیس به غیر از بازی با استقلال خوزستان که همه نفراتش را در اختیار داشت، در هفته های گذشته در هر بازی با چند محروم به میدان رفت.

 

1186561

دیدگاه‌ها