کد خبر : 1402180 | 21 اسفند 1395 ساعت 12:33 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

دانشگر: تمرین نداشتیم گل خوردیم

مدافع نفت‌تهران می‌گوید بدن‌هایشان به دلیل حضور نداشتن‌شان در تمرینات در دقایق پایان افت کرد و ذوب‌آهن به همین دلیل گل تساوی را به ثمر رساند.

دانشگر: تمرین نداشتیم گل خوردیم 

به گزارش "ورزش سه"، محمد دانشگر درباره بازی با ذوب‌آهن گفت: بازی مقابل ذوب‌آهن یک دیدار 6 امتیازی بود و اختلاف امتیازات دو تیم کم بود، هر کس برنده این دیدار می‌شد در رتبه چهارم جدول قرار می گرفت که تقسیم امتیاز به تثبیت جایگاه ذوبی‌ها کمک کرد. 


او در ادامه گفت: ما خیلی خوب بازی را شروع و خوب کار کردیم. از فضاهای ذوب‌آهن برای گلزنی استفاده کردیم و بیشتر فشارهای از سوی ما روی دروازه آنها ایجاد شد اما چون ما در هفته‌های گذشته با مشکلات مالی مواجه بودیم و 3، 4 روزی تمرین نکرده بودیم از همین رو از دقیقه 60، 70 بدن‌هایمان کمی افت کرد و ذوب‌آهن از موضوع بهره برد و به گل رسید. معتقدم مستحق سه امتیاز را این بازی و برد بودیم.


وی در پایان افزود: اگر پول‌های ما پیش از سال جدید پرداخت شود و مشکلات مالی ما برطرف گردد قطعا در تعطیلات چند هفته‌ای با تمریناتی که کادرفنی مدنظر دارد می‌توانیم به روزهای خوبمان بازگردیم و در رتبه سوم یا چهارم جدول قرار بگیریم، ما فرصت‌هایمان را در ابتدای فصل تنها به دلیل مشکلات مالی از دست دادیم اما فرصت جبران را داریم. ما جام‌حذفی را هم پیش رو داریم  و فرصت کسب سهمیه را هم در لیگ و هم جام‌حذفی داریم.

دیدگاه‌ها