کد خبر : 1402201 | 21 اسفند 1395 ساعت 13:44 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

خیالمان راحت شد 

یوسفی: گل سروش زیباتر از گل من بود

محسن یوسفی مهاجم پدیده می‌گوید با صدرنشینی پرسپولیس هیجان بالای جدول کم و پایین جدولی‌ها به دنبال فرار از منطقه سقوط هستند.

یوسفی: گل سروش زیباتر از گل من بود

به گزارش "ورزش سه"، محسن یوسفی هافبک مهاجم تیم پدیده در مورد پیروزی روز گذشته برابر پیکان گفت: بازی هر دو تیم عالی بود، هم ما و هم پیکانی‌ها با تمام وجودمان برای باز کردن دروازه یکدیگر تمام تلاشمان را کردیم که خدا را شکر پیروز این نبرد ما بودیم. با کسب این 3 امتیاز دیگر خیالمان راحت شد و از انتهای جدول کاملا جدا شدیم.


وی در ادامه گفت: در این بازی تیمی که باهوش‌تر کار کرد توانست به 3 امتیاز برسد. البته پایان سال برای پدیده خوش‌یمن بود و با پیروزی سال را به پایان رساندیم.


او در خصوص نمایش گلش در برنامه نود هفته گذشته هم خاطرنشان کرد: گل من از نظر تاکتیکی بهترین بود اما همانطور که بینندگان برنامه نود رای داده بودند من هم می‌گویم گل سروش رفیعی جز گل‌های زیبای هفته گذشته بود. البته هر دو گل زیبا بود اما خب قرعه به نام سروش رفیعی افتاد.


مهاجم پدیده درباره تعطیلات طولانی مدت لیگ هم گفت: کاری نمی‌شود کرد چون یکسری تیم‌ها در جام باشگاه‌ها هستند و باید به آنها احترام گذاشت و برایشان آرزوی موفقیت کرد اما خب بعد از این تعطیلات مثل این روزها که بازی‌های پرفشاری داشتیم در ابتدا باید بازی‌ها را 4، 5 روز یک بار برگزار شود اما بعد از یکی، دو هفته همه چیز با روال قبل پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها