کد خبر : 1402271 | 21 اسفند 1395 ساعت 18:05 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس هیچ چیزی برای قهرمانی کم ندارد؛

عباسیان: خیالمان از منطقه خطر راحت شد

عباسیان بازیکن تیم پدیده معتقد است که همدلی بچه های تیم دلیل اصلی موفقیت تیم در هفته های اخیر بوده است.

عباسیان: خیالمان از منطقه خطر راحت شد

معین عباسیان وینگر چپ تیم پدیده در مورد پیروزی ارزشمند روز گذشته در ورزشگاه شهدای شهر قدس مقابل پیکان به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی مقابل پیکان دیداری سخت بود، آنها یکی از تیم‌های خوب لیگ و جز بالانشین‌های جدول هستند. ما توانستیم در این بازی با همدلی بچه‌ها به 3 امتیازی دیگر دست پیدا کنیم و خیال خودمان را از منطقه خطر راحت کنیم. اگرچه با پیروزی اول‌مان مقابل صنعت روی دور برد افتادیم و خدا را شکر توانستیم این پیروزی‌ها را به عدد سه برسانیم.
وی در ادامه گفت: تمام تلاشمان را در ادامه خواهیم کرد تا قدرت‌مان را با حضورمان در رتبه تک رقمی جدول به اثبات برسانیم. اگرچه بازی‌های 4 هفته پایانی لیگ برای پدیده حکم فینال را دارد اما به مانند نیم فصل اول از آنها هم سربلند بیرون خواهیم آمد.
عباسیان در مورد شرایط تیم ها در ادامه مسابقات و فشردگی جدول اظهار داشت: تیم‌ها در جدول رده‌بندی لیگ‌برتر از نظر امتیازات خیلی به یکدیگر نزدیک هستند و یک برد یا باخت جایگاه تیم‌ها را متزلزل می‌کند.
هافبک تیم پدیده در مورد تعطیلات عید نوروز ادامه داد: تعطیلات روی تیم‌هایی مثل ما که روی دور برد بوده‌اند قطعا تاثیرگذار و سخت خواهد شد اما ما ریکاوری و برنامه تمرینی کادرفنی قطعا شرایط خوبمان را حفظ خواهیم کرد تا بتوانیم در آخر فصل پدیده را به حق‌اش برسانیم.
عباسیان در پایان در مورد قهرمانی پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس هیچ چیزی برای صدرنشینی و قهرمانی کم ندارد و صددرصد در پایان قهرمان لیگ خواهد شد.

دیدگاه‌ها