کد خبر : 1402350 | 22 اسفند 1395 ساعت 00:30 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

سامپائولی: سویا غریزه فوتبالی اش را از دست داده

خورخه سامپائولی، سرمربی سویا، پس از تساوی تیمش مقابل لگانس، تاکید کرد برای اینکه از لیگ قهرمانان حذف نشوند، باید غریزه فوتبالی شان را بار دیگر به دست بیاورند.​​​​​​​

سامپائولی: سویا غریزه فوتبالی اش را از دست داده

به گزارش "ورزش سه"، دومین تساوی پیاپی سویا باعث شد تا آنها با دو بازی بیشتر از رئال، همچنان در رتبه سوم لالیگا قرار داشته باشند.

 

سویا  در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ مقابل لسترسیتی به پیروزی 2-1 رسید اما بعد از اخراج کلودیو رانیری، روباه ها نتایج خوبی گرفتند و سامپائولی اکنون نگران دیدار برگشت است.

 

 

1173653

 

 

او به خبرنگاران گفت:"  اگر بار دیگر چنین نمایشی داشته باشیم، باید نگران حذف شدن از چمپیونزلیگ باشیم. در چنین دیدارهایی که حریف به خاطر هر خطا شما را تنبیه می کند، بسیار دشوارتر است و اگر نتوانیم کنترل بیشتری روی بازی داشته باشیم، دیدار سه شنبه بسیار دشوار خواهد بود.

 

با این دو تساوی، ما 8 بازی است که شکست نخورده ایم اما باید در طول 90 دقیقه بیشتر مراقب حرکات مان باشیم. ما قضیه فوتبالی مان را از دست داده ایم و این باعث می شود که نتوانیم بازی را کنترل کنیم.

 

راه حل آن است که نتیجه گراتر باشیم. لسترسیتی برای کسب پیروزی خیلی سریع و هیجان زده است؛ در حالی که لگانس بانظم بود و بازی اش را به ما تحمیل کرد."

دیدگاه‌ها