کد خبر : 1402390 | 22 اسفند 1395 ساعت 11:26 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده دوباره پدیده شد

پدیده ای که مدام می باخت و مساوی می کرد و نامزد سقوط شده بود دو سه هفته است که هم خوب بازی می کند و هم خوب نتیجه می گیرد.

پدیده دوباره پدیده شد 

به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از خبر ورزشی اینروزها پدیده قابل احترام بازی می کند و قابل احترام نتیجه می گیرد و از همه مهمتر دیگر نامزد سقوط نیست. در 6 هفته باقی مانده هم پدیده این طور باشد به نیمه بالای جدول می رود و همه فراموش می کنند که این تیم روزهای بد هم داشته!


علت اصلی نتیجه گیری این تیم در هفته های اخیر بی شک حمایت از رضا مهاجری – سرمربی تیم است. رضا مهاجری در پاسخ به این سوال که چه شده تیم به یکباره از این رو به آن رو شده می گوید:« شکست هایی که خوردیم و امتیازاتی که از دست دادیم به ما بر خورد!»


در فوتبال ایران متاسفانه تا تیم نتیجه نمی گیرد اولین فکری که ذهن می رسد و اولین ایده ای که اجرایی می شود اخراج مربی است! اما در همین یکی دو فصل اخیر هر تیمی مربی اش را حمایت کرده نتیجه گرفته. نتیجه اش اتفاقی که در مس کرمان رخ داد. این تیم در 11 بازی از 17 بازی نیم فصل نخست مساوی کرد و تماشاگران دو سه بار شعار حیا کن و رهان کن را سر دادند و تیم در نیمه پایین جدول بود. اما باشگاه گوش به دل تماشاگران نداد و از منصور ابراهیم زاده حمایت کرد. حال این تیم در دور برگشت لیگ یک بهترین بوده و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است. ذوب آهن پیش تر با یحیی گل محمدی به قعر جدل  نزدیک شده بود تا جایی که اگر یحیی اخراج می شد کسی از سعید آذری نمی پرسید چرا گل محمدی را اخراج کرد؟ از یحیی حمایت شد و او قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا را به تیم هدیه داد. 


پدیده پیش تر هم با رضا مهاجری خوب بازی می کرد اما در برهه ای نابسامانی مدیریتی و هم چنین مشکلات مالی و ایضا مشکلات فنی سبب شده بود تیم از مسیر نتیجه گیری خارج شود اما باید باور کرد حمایت هم پازلی از این فوتبال است که باید در روزهای بحرانی خود را نشان دهد. در روزهایی که تیم نتیجه می گیرد حمایت از کادر فنی هنر نیست و اصلا معنی ای ندارد. 


الان پدیده می تواند مدعی شود که از رضا مهاجری حمایت کرده است و نتیجه گیری اینروزهای این تیم را باید به پای مدیرانی نوشت که به پای رضا مهاجری ایستادند.

دیدگاه‌ها