کد خبر : 1402771 | 23 اسفند 1395 ساعت 19:50 | 13.2K بازدید | 1 دیدگاه

اگر جان مردم در خطر بیفتد، بهتر است فوتبالی در کار نباشد

ماجدی: هواداران ما نقشی از درگیر‌ها نداشتند

سرپرست تیم خونه به خونه بابل اعلام کرد کمیته انضباطی باید جوابی منطقی و جوانمردانه به درگیری‌های ایجاد شده در بازی تیمش مقابل نساجی بدهد.

ماجدی: هواداران ما نقشی از درگیر‌ها نداشتند

میرشاد ماجدی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره درگیری های ایجاد شده در دربی مازندران میان خونه به خونه و نساجی مازندران اظهار داشت: «جا دارد از نیروی انتظامی و یگان ویژه و مسئولان امنیتی شهر بابل تشکر کنم که زحمت زیادی کشیدند تا اتفاق خاصی در جریان بازی رخ ندهد. بازی خوب شروع شد و هیچ حاشیه ای هم وجود نداشت. گل اول را دریافت کردیم و فشار ما مضاعف شد و در همین دقایق فحاشی ها شروع شد. تیم در بین دو نیمه به رختکن رفتند و هواداران نساجی در آن دقایق با شکستن فنس‌ها وارد زمین شدند که میان هواداران حریف و نیروی انتظامی درگیری به وجود آمد.»


وی ادامه داد: «درگیری های پیش آمده میان نیروی انتظامی و هواداران نساجی بود و هواداران تیم ما هیچ دخالتی نداشتند. این مساله را می‌توانند ناظر، داور و تمام افرادی که در ورزشگاه حضور داشتند،‌شهادت دهند. ما قبل از بازی بیش از ده درصد سکوها را به هواداران نساجی واگذار کردیم اما باز هم جنجال درست شد. امیدوارم کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال جواب منطقی و جوانمردانه‌ای به این اتفاقات بدهند چون تاکید می‌کنم که هیچ مشکلی را تیم و هواداران ما به وجود نیاوردند.»


سرپرست خونه به خونه در ادامه تاکید کرد: «من با آقای حسن زاده مالک باشگاه که صحبت می‌کردم، او بسیار از اتفاقات رخ داده ناراحت بود. نظر ما این است که اگر قرار است اینطور جان هواداران به خطر بیفتد، بهتر است بازی انجام نشود و هیچ فوتبالی را شاهد نباشیم. این اولین بار است که هواداران حریف در خانه میزبان  چنین اغتشاش ایجاد می‌کنند و واقعا ناراحت کننده است.»

دیدگاه‌ها