کد خبر : 1403038 | 24 اسفند 1395 ساعت 17:13 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

فرار جواهر هندوراسی از مصدومیت (عکس)

مهاجم هندوراسی تیم ذوب آهن، روز گذشته باز هم به نمایش های خوب خود ادامه داد و زمینه ساز اولین پیروزی آسیایی سبزپوشان شد؛ البته...

به گزارش "ورزش سه"، در پایان لیگ پانزدهم جری بنگستون یکی از بازیکنانی بود که در لیست خروجی برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخپوشان پایتخت قرار گرفت و با نظر یحیی گل محمدی به ذوب آهن اضافه شد؛ البته برانکو پس از خروج بنگستون با خریدهایی که داشت نتوانست جای خالی او را پر کند و هنوز هم سرخپوشان از کمبود مهاجم رنج می برند.


بنگستون که خونسردی خود را در تیم پرسپولیس نشان داده بود در اصفهان هم به همین روند ادامه داد و اگرچه در نیم فصل اول نتوانست نمایش به عنوان بازیکن ثابت خود را مطرح کند، اما در هفته های اخیر مجتبی حسینی، سرمربی سبزپوشان اصفهان از این بازیکن به عنوان مهاجم اصلی خود استفاده کرده و به خوبی مزد اعتماد خود به این بازیکن را گرفته است.


بنگستون در هر سه دیدار آسیایی ذوب آهن به عنوان مهاجم اصلی به جای تبریزی راهی میدان شد و در هر سه بازی نیز تاثیر خود را گذاشت. این مهاجم باهوش هندوراسی در دیدار برابر العین زننده تنها گل تیم ذوب آهن روی ضد حملات کم تعداد تیمش شد و در دیدار برابر الاهلی نیز موفق به گرفتن یک پنالتی و اخراج بازیکن الاهلی عربستان شد؛ فرصتی که به راحتی از دست نماینده ایران رفت و شاگردان مجتبی حسینی با گلی که در دقایق پایانی دریافت کردند، فرصت کسب امتیاز مقابل نماینده عربستان را از دست دادند.


در دیدار برابر بنیادکار باز هم بنگستون از هوش خود استفاده کرد و در یک موقعیت تک به تک با خونسردی، دقت و تبحر خاصی به توپ ضربه زد و گل اول بازی را در دقیقه 55 به ثمر رساند. بنگستون  در دقیقه 76 جای خود را به مرتضی تبریزی، زننده دومین گل سبزها داد؛ ولی با آمار یک شوت به چارچوب و یک گل نشان داد که چه مهاجم ارزشمند و توانمندی در اختیار مجتبی حسینی است.


این بازیکن در دقایق پایانی حضور خود در میدان با مصدومیت مواجه شد؛ ولی خوش شانس بود که این آسیب دیدگی جدی نبود و باعث دوری این بازیکن از میادین فوتبالی نشد.

 

1187479

 


عکس: علی خدایی

دیدگاه‌ها