کد خبر : 1403526 | 27 اسفند 1395 ساعت 13:26 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره های سرحال؛ عیدی به کارلوس کی‌روش

حضور ستاره های آماده فوتبال ایران در تمرین تیم ملی بهترین اتفاق برای کی روش در روزهای پایانی سال است.

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی بعد از نزدیک به سه ماه با حضور بازیکنان آماده فوتبال ایران آغاز شد. سرمربی تیم ملی در این اردو نیز ترجیح داد به تیمی که همواره به آن اعتماد دارد با حداقل تغییر اعتماد کند و حالا سرحالی این بازیکنان در آستانه تغییر سال و البته بازی سخت تیم ملی، بهترین عیدی به سرمربی خندان تیم ملی است.


پژمان منتظری با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود در اردوی تیم ملی حضور دارد و عملکرد او در لیگ ستارگان قطر نشان می دهد که کی روش می تواند از بازگشت این بازیکن به ترکیب آسوده خاطر باشد. منتظری در کنار حسینی همواره یکی از گزینه های اصلی برای حضور در قلب دفاعی تیم ملی است.


در کنار منتظری، حضور سید جلال حسینی و وحید امیری نیز برای سرمربی تیم ملی که به این دو بازیکن اعتقاد دارد، مایه خرسندی است. امیری بدون شک یکی از برترین بازیکنان لیگ است و در تمامی بازی های لیگ برتر با عملکردی بی نوسان، در ترکیب تیم صدرنشین لیگ عملکردی درخشان داشته است.

 


سید جلال حسینی نیز که مهره قابل اعتماد کی روش با بیش از 100 بازی ملی است، رهبری بهترین خط دفاعی لیگ را بر عهده دارد و حالا با حضور در تیم ملی کی روش باید از میان سه گزینه پورعلی گنجی، منتظری و حسینی دو بازیکن را در ترکیب اولیه قرار دهد.


عکس: امیر حسین خیرخواه

دیدگاه‌ها