کد خبر : 1403571 | 27 اسفند 1395 ساعت 16:00 | 60.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

زیدان: دیدید همیشه شانس با رئال نیست

رئال مادرید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به بایرن برخورد کرده است و این قرعه سخت نشان می دهد که کسانی که رئال را به دست داشتن در قرعه کشی ها متهم می کردند، تا چه اندازه اشتباه می کرده اند.

زیدان: دیدید همیشه شانس با رئال نیست

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته که رئال قرعه های نسبتا راحتی نصیبش شد، برخی می گفتند که مسئولان رئال با مسئولین یوفا تبانی کرده اند تا قرعه های راحتی نصیب این تیم شود؛ از جمله دست کاری گوی ها.

 

 

1187927

 

 

زیدان در همین رابطه گفت:« حالا به این حرف ها و شایعات باید خندید. بیینید به چه تیمی برخورد کرده ایم. حالا متوجه شدید که شانس همیشه با رئال نیست.»

 

بازی فردا با بیلبائو:« اتلتیکو در خانه تنها به بارسلونا باخته و می دانیم که در زمین خودش چه تیم دشواری است. هدف مان ارائه یک بازی خوب و کسب سه امتیاز است.»

 

 

1187921

 

 

مواجهه با بایرن در لیگ قهرمانان:« در رئال یاد گرفته ام که رسیدن به موفقیت ساده نیست و باید از سد همه حریفان بزرگ گذشت. برای دو مسابقه دشوار با بایرن هیجان زده ام. اکنون 5 بازی تا قهرمانی اروپا و 12 بازی تا قهرمانی لالیگا فاصله داریم.

بایرن تیم خوبی است و یکی از قرعه های سختی بود که می توانست نصیب ما شود. هنوز با آنچلوتی صحبت نکرده ام و فکر هم نمی کنم که آنها از ما بترسند. بایرن تیمی قدرتمند است و معتقدم که این بازی برای ورزش فوتبال، یک اتفاق خوشایند است. هر دو طرف شناخت خوبی از یکدیگر دارند ولی مهم تر از هر استراتژی ای، عملکرد و تعهد بازیکنان درون زمین خواهد بود.»

 

بازی های نه چندان خوب رئال در خارج از خانه:« سه امتیاز بازی فردا در زمین بیلبائو بسیار مهم است. نمی دانم در سرنوشت لالیگا تا چه اندازه تعیین کننده خواهد بود. بیلبائو تیمی است که خوب دفاع می کند و مطمئنم که فردا لحظات سختی در انتظارمان است.

اطمینان و اعتماد به نفس لازم برای پیروزی بر بیلبائو را داریم و باید هر چه برای پیروزی نیاز است را در زمین بگذاریم.»

 

دیدگاه‌ها