کد خبر : 1403605 | 27 اسفند 1395 ساعت 20:23 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: لیورپول برابر بزرگان فوق العاده است

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در مورد دیدار حساس یکشنبه تیمش برابر لیورپول صحبت کرد.​​​​​​​

گواردیولا: لیورپول برابر بزرگان فوق العاده است

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف از لیگ قهرمانان به دست موناکو، سیتیزن ها برای حفظ امیدهای خود در لیگ برتر کار سختی برابر لیورپول دارند.

 

دیدار برابر لیورپول: "با بررسی بازی های آنها برابر تیم های بزرگ می توان از دشواری کار آگاه شد اما این یک بازی جدید است و هر اتفاقی می تواند در آن رخ دهد. 

 

لیورپول تیمی باکیفیت متشکل از بازیکنان بزرگ انگلیسی و خارجی است و من معتقدم که یک بازی و امتحان دشوار در برابر یکی از بهترین تیم های لیگ برتر در انتظار ماست."

 

رویارویی با کلوپ: "یورگن کلوپ مربی بزرگی است و سبک تیم های بر پایه توپربایی و حملات فراوان است. تیم های او معمولا خیلی سریع و با تعداد بالا حمله می کنند و به عنوان سرمربی، زمانی که در این شرایط تیمت در موقعیت حمله باشد خیال همه راحت است اما در مورد دفاع مشکلاتی وجود دارد. کلوپ تمرین دهنده بزرگی است و من احترام زیادی برای او قائل هستم."

 

 

1173588

 

 

حذف برابر موناکو: "چنین دیدارهایی می توانند آموزنده باشند زیرا بسیاری از بازیکنان سیتی برای اولین بار بود که در چنین رقابت هایی حاضر شده بودند. تمام گل هایی که دریافت کردیم روی اشتباهات فردی بود که بارها در فصل جاری رخ داده و من امیدوارم در فصل آتی این شرایط تغییر یابد. باید در فصل آتی پیشرفت کنیم و سعی کنیم بازی های با ثبات تری را به نمایش بگذاریم."

 

شرایط ونسان کمپانی: "او در دیدار برابر لیورپول نیز غایب است زیرا من احساس کردم که استفاده از او ریسک است و نمی خواستم دوباره موجب مصدومیت کمپانی شوم."

دیدگاه‌ها