کد خبر : 1403819 | 29 اسفند 1395 ساعت 12:33 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

ساوت‌گیت: نباید فکر کنیم انگلیس مرکز جهان است

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس معتقد است که اگر این تیم ملی می‌خواهد موفق شود، باید نگاهش را به فراتر از لیگ برتر بدوزد.

ساوت‌گیت: نباید فکر کنیم انگلیس مرکز جهان است

به گزارش "ورزش سه"، از جام جهانی 1966، انگلیس در تورنومنت های ملی به مشکل خورده و تنها در جام جهانی 1990 وفق شد به نیمه نهایی برسد. انگلیس در یورو 2016 با شکستی تحقیر آمیز مقابل ایسلند از رقابت ها کنار رفت و حال، ساوت‌گیت معتقد است که اگر انگلیسی ها می‌خواهند در رقابت های ملی قهرمان شوند، نباید فکر کنند که لیگ برتر مرکز جهان است.

 

1156439

 

 

او گفت:" همیشه گفته ام که جزیره بودن ما را در سال 1945 نجات داد ولی فکر نمی‌کنم پس از آن کمکی به ما کرده باشد. شما اطراف اروپا سفر می‌کنید و باشگاه های بزرگ را می‌بینید، در رقابت های بزرگ شرکت می‌کنید و یک دیدگاه بازتر دارید. گاهی در هنگام بازی ها اینگونه نیست. جو هارت یک تجربه استثنایی در تورینو داشت، او یک لیگ جدید را تجربه کرد، در خارج از کشور زندگی کرد، چیزهای جدیدی شناخت، امکانات تمرینی جدیدی را دید و لمس کرد. فکر می‌کنم وقتی به تیم ملی برمی‌گردد، پخته تر از قبل شده است.

 

به نظرم باید افق دیدمان را وسیع تر کنیم زیرا بچه ها فقط یک لیگ را می‌بیند، فقط شبکه اسکای اسپورتس تماشا می‌کنند، فکر می‌کنند اینجا مرکز جهان است ولی اینطور نیست. این چیزیست که من را عصبانی می‌کند. در برزیل که بودم، در تصاویری که مونتاژ شده بود و پخش می‌کردند، خبری از ما نبود. این واقعیت جایگاه ماست که باید با آن روبرو شویم."

دیدگاه‌ها