کد خبر : 1403829 | 29 اسفند 1395 ساعت 13:51 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

ناراحتم که از تیم ملی خط خوردم

ابراهیم‌زاده: دوباره نظر کی‌روش را جلب می‌کنم

مدافع تیم گسترش فولاد ابراز امیدواری کرد در اردوهای بعدی بار دیگر نظر کارلوس کی روش را جلب کند و به تیم ملی دعوت شود.

ابراهیم‌زاده: دوباره نظر کی‌روش را جلب می‌کنم

مسعود ابراهیم زاده در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره خط خوردنش از لیست تیم ملی مقابل قطر وچین اظهار داشت: «قطعا هر بازیکنی آرزو دارد پیراهن تیم ملی کشورش را برتن کند و من نیزاز این قاعده استثنا نیستم. من دوست داشتم در ترکیب تیم ملی بمانم اما نظر کی روش این بود که نباشم و من هم به این نظر احترام می گذارم.»


او ادامه داد: «هر بازیکنی که از تیم ملی خط می خورد، ناراحت می شود اما ناراحتی ام از کی روش نیست. او مربی حرفه ای و کاربلدی است و من در این مدت کوتاهی که کنارش بودم فهمیدم که چقدر مربی بزرگی است. شاید من به تاکتیک هایی که برای دیدار با قطر و چین در نظر داشته نمی خوردم اما این خط خوردن هرگز باعث نمی شود ناامید شوم.»


مدافع گسترش فولاد همچنین گفت: «تلاشم را بیشتر می کنم و با انگیزه زیاد به تمرین و بازی کردن برای گسترش فولاد می پردازم. امیدوار هستم تا بار دیگر نظر کی روش را جلب کنم و امیدوارم این اتفاق در اردوهای بعدی رخ بدهد.»


ابراهیم زاده در پایان افزود: «از امروز به تمرینات گسترش فولاد می رود و تلاش  می کنم ابتدا برای تیمم موفق باشم و سپس با بازی های خوب توانایی های خودم را نشان دهم.»

دیدگاه‌ها