کد خبر : 1403848 | 29 اسفند 1395 ساعت 15:11 | 46.3K بازدید | 0 دیدگاه

بی‌توجهی کمیته فوتسال به رای کمیته انضباطی

رئیس کمیته انضباطی اعلام کرد نظرشان راجمع به پرونده تیم مقاومت قرچک تغییر نکرده است.

بی‌توجهی کمیته فوتسال به رای کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش سه"، براساس قانون لیگ دسته یک فوتسال ایران، تیم‌ها نباید در فصل جاری از بازیکنان لیگ برتری در همان سال استفاده کنند اما تیم مقاومت قرچک بدون در نظر گرفتن این موضوع طه نعمتیان و محمد کاهبنده دو بازیکن مقاومت البرز را در تیم‌اش استفاده کرد و در پایان دور رفت نیز در رده اول جدول ایستاد.


پس از اعتراض تیم‌های دسته اولی کمیته فوتسال اجازه استفاده از این دو بازیکن را در دور برگشت به مقاومت قرچک نداد که همین مسئله موجب شد آنها نتایج ضعیف‌تری در نیم‌فصل دوم کسب کنند اما یک هفته به اتمام فصل به دلیل اعتراض تیم‌های لیگ یکی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد هر 6 مسابقه‌ی تیم مقاومت باید برگزار شده و امتیازهایی که آنها گرفته‌اند، کسر شود.


طبق اعلام کمیته انضباطی تیم مقاومت باید از اوایل فروردین ماه هر سه روز یک بار بازی‌های خود را برگزار می‌کرد اما دیروز کمیته فوتسال جلسه‌ای که برای قرعه‌کشی تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی لیگ یک را برگزار کرد، به جای خالی گذاشتن جای تیم مقاومت، در آخرین ساعت اعلام کرد نماینده قرچک باید در دور نهایی حضور داشته باشد و رای کمیته انضباطی وتو شده است.


اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با "ورزش سه" پیرامون این تصمیم کمیته فوتسال اظهار کرد: ما رای خود را اعلام کردیم و تغییر نداده‌ایم؛ رای‌ای که ما گفتیم در سایت فدراسیون فوتبال موجود است و تصمیم جدیدی نداشته‌ایم.


او درخصوص اینکه کمیته فوتسال نظر کمیته انضباطی را وتو کرده است، گفت: رای ما اعلام شده ولی اگر آنها نظر دیگری دارند، باید خودشان پاسخگو باشند.

دیدگاه‌ها