کد خبر : 1403943 | 30 اسفند 1395 ساعت 01:58 | 43.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

انریکه: گومس، آینده بارسلونا خواهد بود

لوئیس انریکه، در پایان بازی با والنسیا به تمجید از آندره گومس پرداخت، بازیکنی که سه هفته پیش در نوکمپ هو شده بود.

انریکه: گومس، آینده بارسلونا خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب با دو گل مسی و گل های سوارز و گومس، موفق شد در نوکمپ با نتیجه 4-2 بر والنسیا غلبه کرده و به تعقیب رئال مادرید ادامه دهد.

 

 

1186987

 

 

انریکه در پایان بازی گفت:« بازی کاملی بود و تقریبا همه چیز داشت. والنسیا در دفاع پرتعداد بود و در ضدحمله خطرناک. آنها به طرز غیرمنصفانه ای و بر خلاف جهت بازی از ما پیش افتادند؛ ولی صبور بودیم و توانستیم نتیجه را برگردانیم. ریتم بازی ما در بسیاری از دقایق خوب بود و این برد بر قدرت ما خواهد افزود؛ هرچند که تا دقایق پایانی، نتوانسته بودیم پرونده بازی را به نفع خودمان ببندیم.

والنسیا به خصوص در کناره ها بازیکنان سطح بالایی داشت و وقتی به چنین تیم فضا می دهید، حتما تاوانش را خواهید داد. در نیمه دوم سعی کردیم با رعایت اصول دفاعی، مانع ضدحملات والنسیا شویم. امشب کاملا برتر از حریف بودیم و شایسته پیروزی.»

 

 

 

 

 

گلزنی گومس در نوکمپ:« او همه آنچه از او خواسته بودم را وقتی وارد زمین شد انجام داد. آندره گومس، بازیکن آینده داری برای بارسا خواهد بود. او چه از لحاظ تکنیکی و چه از لحاظ فیزیکی، یک بازیکن کاملا مناسب برای بارسلونا است و این را خواهید دید. خوشحالم که هواداران نیز امشب با او مهربان بودند.»

 

دیدگاه‌ها