کد خبر : 1404138 | 02 فروردين 1396 ساعت 11:11 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

در آخرین تمرین عنابی ها چه گذشت؟

نقشه‌های تهاجمی جدید فوساتی برای ایران

تمرینات قطر در حالی برای بازی با ایران پیگیری شد که رئیس فدراسیون فوتبال قطر همچنان یکی از مهمانان سرشناس اردوی عنابی هاست.

به گزارش "ورزش سه"، شیخ احمد بن جابر آل ثانی، رئیس فدراسیون فوتبال قطر که با وجود برنامه ریزی و سرمایه گذاری گسترده رویای حضورش در اولین جام جهانی تاریخ فوتبال این کشور به بازی فرداشب و برتری مقابل ایران دوخته شده است، این روزها با حضور مداوم در تمرینات عنابی ها از نزدیک شاهد روند آماده سازی این تیم بود.


شب گذشته در آخرین تمرین فشرده قطر برای بازی با ایران رئیس فدراسیون فوتبال قطر از فرصت کوتاهی که نصیبش شد، نهایت بهره را برد و در جلسه ای سرپایی با خورخه فوساتی در جریان روند کار آماده سازی تیم ملی قطر قرار گرفت که به نوشته استاد الدوحه در این جلسه کوتاه سرمربی اروگوئه ای آخرین خواسته هایش را به اطلاع شیخ احمد بن جابر رساند.


در تمرین شب گذشته که تصاویر آن در صدر اخبار رسانه های قطر قرار گرفت، تمام بازیکنان و ستاره های دو ملیتی این کشور با روحیه بالا و نشاط خاصی زیر نظر کادر فنی تمرینات تاکتیکی و آماده سازی را پشت سر گذاشتند. 90 دقیقه کارهای ترکیبی زیر نظر خورخه فوساتی باعث شد تا روزنامه های الوطن، الرایه و ... از برنامه های ویژه تهاجمی پیرمرد باهوش اروگوئه ای برای مصاف فرداشب با ایران خبر بدهند.

 

1188490

 

11884911188492

 

1188493

دیدگاه‌ها