کد خبر : 1404153 | 02 فروردين 1396 ساعت 11:25 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

فرگوسن: یونایتد باید تمرکزش را روی لیگ اروپا بگذارد

سر آلکس فرگوسن، اسطوره منچستریونایتد معتقد است که این تیم باید تمرکزش را روی کسب قهرمانی لیگ اروپا قرار دهد تا فصل بعد در چمپیونزلیگ باشد.

فرگوسن: یونایتد باید تمرکزش را روی لیگ اروپا بگذارد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت برای قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر لیگ برتر بسیار شدید شده است و تیم ها کار سختی برای کسب سهمیه از این طریق دارند. یونایتد این فرصت را دارد تا با کسب قهرمانی در لیگ اروپا به چمپیونزلیگ صعود کند. حال فرگوسن تاکید کرد که تمرکز یونایتد باید بر روی لیگ اروپا باشد.

 

1188199

 

 

او گفت:" موضوع این است که ما تا به حال لیگ اروپا نبرده ایم. هیچگاه یوفا کاپ کسب نکرده ایم. قرعه خوبی نیز به ما خورده است. نمی‌گویم قطعا ولی تیم شانس خوبی برای قهرمانی دارد. این قهرمانی شما را به چمپیونزلیگ نیز می‌برد. قبلا خبری از چنین چیزی نبود و به نظرم هر دو تصمیمات بسیار خوبی هستند. خبری از سویا هم نیست که این خبر خیلی خوبی است.

 

اگر جامی را کسب کنید مهم است. این یک جام اروپایی است. مهم نیست که چمپیونزلیگ نیست. اگر کسی موفق به قهرمانی در آن شود، به چمپیونزلیگ می‌رسد. انگیزه بسیار خوبی به بازیکنان می‌دهد. اگر لیگ اروپا را ببریم عالی است. به جام های اروپایی و جهانی اضافه می‌شود."

دیدگاه‌ها