کد خبر : 1404184 | 02 فروردين 1396 ساعت 13:25 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه اختصاصی با کیکر

بوفون: قضاوت در مورد گلرها به سمت اشتباهی رفته

جانلوئیجی بوفون، گلر تیم ملی ایتالیا و یوونتوس مدعی شد که قضاوت دروازه بان ها با توانایی پا به توپ شدنشان بسیار اشتباه است.

بوفون: قضاوت در مورد گلرها به سمت اشتباهی رفته

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به 22 سال است که بوفون در دنیای حرفه ای دروازه بانی می‌کند و در طول این مدت، تغییرات زیادی در نحوه سنجش دروازه بان ها ایجاد شده است.  حال او به این تغییر نگرش ها معترض است و معتقد است که سنجیدن دروازه بان با قدرت پا به توپ بودن، صحیح نیست.

 

او گفت:" 7 یا 8 سال است که دروازه بان ها بیشتر با پاهایشان کار می‌کنند. از اینکه گلرها را با پا به توپ شدن و کار با توپشان می‌سنجند، خیلی ناراحت می‌شوم. به نظرم این یک بی احترامی به پست دروازه بانی است و یک منطقی پایه گذاری خواهد شد که تا ابد خواهد ماند. در ابتدا، دروازه بان باید از دروازه محافظت کند، بیرون بیاید، مشت کند، توپ بگیرد و پس از آن باید بازی با پایش بررسی شود."

 

1188542

 

 

مانوئل نویر، گلر تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ یکی از دروازه بان هایی است که بازی با پاهایش بسیار خوب است و به عنوان گلر مدرن شناخته می‌شود. بوفون در مورد او گفت:" بزرگ و فوق العاده است و اعتماد به نفس بالایی دارد. او به تیمش کمک زیادی می‌کند، با توپ کارهایی انجام می‌دهد که برای گلرها تقریبا غیرممکن است."

دیدگاه‌ها