کد خبر : 1404278 | 03 فروردين 1396 ساعت 08:27 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

ایران به دنبال پنجمین کلین شیت برابر چند ملیتی‌ها

تیم ملی ایران که در چهار دیدار اخیر در برابر قطر توانسته دروازه خود را بسته نگه دارد در دیدار روز سوم فروردین به دنبال این است تا برای پنجمین بار مهاجمان چندملیتی قطر را ناکام بگذارد.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از دیدار روز سوم فروردین تیم‌های ملی ایران و قطر، ملی‌پوشان کشورمان چهار بار پیاپی موفق شدند دروازه خود را برابر این تیم چند ملیتی بسته نگه دارند چهار دیداری که سه تا از آنها با پیروزی تیم ملی ایران همراه شد. 


در ابتدا بازی این دو تیم در دیدار رفت مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید و در دیدار برگشت همان رقابتها در قطر تیم ملی کشورمان توانست به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کند. سومین بازی دو تیم در جام ملت های آسیا اتفاق افتاد که در آن بازی نیز تیم ملی کشورمان توانست با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد، بازی رفت این دو تیم در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ بود که چندی پیش در تهران باز هم با نتیجه دو بر صفر به سود ایران به پایان رسید. 


اکنون و پس از ۴ دیدار پیاپی که سه تای آنها با پیروزی ایرانی‌ها همراه بود ملی پوشان کشورمان به دنبال این هستند تا رکورد خود را ادامه دار کنند و باز هم دروازه  خود را در مقابل قطری ها بسته نگه دارند. 


آخرین باری که تیم ملی قطر موفق شدند دروازه تیم ملی کشورمان را باز کنند بازی برگشت دوره اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ بود که در تهران با تساوی  ۲ بر ۲ به پایان رسید دیداری که اولین بازی اشکان دژاگه برای تیم ملی ایران محسوب می شد و وی توانست هر دو گل تیم ملی را به ثمر برساند.

 

 

 

دیدگاه‌ها