کد خبر : 1404497 | 04 فروردين 1396 ساعت 13:55 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

تیته: شخصیت برزیل فوق العاده بود

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل به تمجید از شخصیت تیمش پس از پیروزی 4-1 آنها مقابل اروگوئه در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی شد.

تیته: شخصیت برزیل فوق العاده بود

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم شب گذشته به مصاف یکدیگر رفتند که اروگوئه در ابتدا با گل کاوانی از سلسائو پیش افتاد ولی در نهایت این برزیل بود که با سه گل پائولینیو و تک گل نیمار، 4-1 پیروز میدان شد. پس از بازی، تیته به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت.

 

او گفت:" بازی کردن در اروگوئه و کسب پیروزی بسیار دشوار است. اینجا جو بسیار وحشتناکی برقرار است. باید در بالاترین سطح تمرکز بود. از لحاظ فیزیکی، تکنیکی، تاکتیکی و روحی باید آماده بود.

 

1188894

 

 

اگر اینجا بیایید و نتوانید آنطور که باید بازی کنید، آنطور که باید فوتبالتان را به نمایش بگذارید، یا به خاطر فشار هواداران در دفاع کردن خوب کار نکنید، در نهایت نتیجه خوبی کسب نمی‌کنید. بنابراین تیم باید قوی باشد، مخصوصا وقتی حریف 1-0 پیش است."

 

تیته درمورد غیبت سوارز گفت:" از اینکه اروگوئه بدون سوارز قدرتش را از دست داده مطلع هستم. وقتی توپ زیر پای کسی باشد و او فرا برسد، کار را برای بازیکن روبرویش دشوار می‌کند ولی غیبت او سطح بازیکنان تیم من را زیر سوال نمی‌برد."

دیدگاه‌ها