کد خبر : 1404522 | 04 فروردين 1396 ساعت 17:25 | 75.7K بازدید | 0 دیدگاه

کانتونا

11 بازیکن PSG به معجزه بارسا ایمان داشتند

2 هفته از خلق حماسه بارسا در نوکمپ برابر پاری سن ژرمن می گذرد؛ ولی هنوز صحبت ها در مورد آن بازی ادامه دارد.

11 بازیکن PSG به معجزه بارسا ایمان داشتند

به گزارش "ورزش سه"، تنها 9 دقیقه برای بارسا کافی بود تا بین دقایق 87 تا  96، پرونده پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان را ببندد. سه گل در این مقطع باعث شد تا بارسا شکست 4-0 بازی رفت را با برد 6-1 جبران کرده و خود راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود.

حماسه ای که البته بدون کمک های داوری ممکن نبود و به خصوص تمارض سوارز درون محوطه جریمه که به پنالتی و گل پنجم بارسا بدل شد، حاشیه های زیادی را پس از بازی موجب شد.

 

 

1188833

 

 

اریک کانتونا، اسطوره فرانسوی منچستریونایتد در توصیف آن بازی گفت:« برای عده ای، بازی بارسا و پاری سن ژرمن بزرگترین معجزه قرن و برای برخی دیگر بزرگترین دزدی قرن است. این بازی هر گونه که تعبیر شود، یک اتفاق عظیم در تاریخ فوتبال محسوب می شود. به اعتقاد من، 12 نفر به معجزه بارسا ایمان داشتند. نیمار بعلاوه 11 بازیکن پاری سن ژرمن.»

 

کانتونا در مورد گل پنجم بارسا گفت:« سوارز از یک گازگیر در زمین فوتبال، به یک شیرجه زننده درون محوطه جریمه بدل شده است. نحوه ای که او خودش را درون محوطه جریمه سرنگون کرد تا پنالتی بگیرد، یک تقلب آشکار بود. این حرکت سوارز مثل یک فیلم غیراخلاقی در فوتبال بود و معتقدم افراد زیر 18 سال دیگر نباید بازی های او را تماشا کنند.»

دیدگاه‌ها