کد خبر : 1404708 | 06 فروردين 1396 ساعت 11:36 | 87.5K بازدید | 0 دیدگاه

کی روش، لیپی، فن مارویک و رقبا؛

خفن‌ترین نیمکت‌های آسیایی(عکس)

حضور مربیان نامدار جهان روی نیمکت تیم های آسیایی مسابقات مقدماتی جام جهانی را جذابیتی دو چندان بخشیده است.

به گزارش "ورزش سه"، حضور مارچلو لیپی روی نیمکت تیم ملی چین اعتبار و جذابیت دوباره ای به این تیم بخشید و حالا چینی ها با شکست کره جنوبی یکی از سوژه های جذاب در میان رسانه غرب و شرق آسیا به شمار می روند. تیم ملی چین که مسابقات را با یک مربی داخلی آغاز کرد در اواسط راه ترجیح داد تا سرمربی گران قیمتی را جانشین او کند تا این تیم نیز مانند ایران، عربستان، ژاپن و بسیاری دیگر از تیم ها راه سعادت را در حضور یک سرمربی نامدار خارجی ببیند.

 

1189115


تیم ملی عربستان یکی دیگر از تیم هایی است که در مسابقات مقدماتی جام جهانی بعد از سالها نتیجه نگرفتن، با حضور فن مارویک هلندی، نتایج درخشانی کسب کرده و راه زیادی برای حضور در جام جهانی 2018 پیش روی این تیم نیست. سرمربی نامدار هلندی عربستان به خوبی این تیم را متحول کرده و در نتیجه آن شاهد این هستیم که عربستان با اختلاف بالاتر از تیم های استرالیا و امارات که در جام ملتهای رتبه های اول و سوم را کسب کرده بودند، قرار گرفته است.

 

1189114


در کنار لیپی و فن مارویک، تیم های ملی ایران و ژاپن نیز همچنان با سرمربیان نامدار خود در مسیر موفقیت گام بر می دارند. کارلوس کی روش ایران را به غولی بزرگ و تیمی دست نیافتنی در آسیا تبدیل کرده که حالا گل زدن به این تیم، حسرت بسیاری از تیم ها محسوب می شود.

 

1149139


وحید هلیلهوژیچ سرمربی تیم ملی ژاپن نیز بعد از یک شروع نا امید کننده در مسابقات مقدماتی جام جهانی حالا ژاپن را دوباره به اوج برگردانده است. سرمربی سابق تیم های پاریس سن ژرمن و لیل فرانسه و البته تیم های ملی ساحل عاج و الجزایر در کنار عربستان از استرالیا و امارات اختلاف گرفته است.

 

1189117


حضور این مربیان بزرگ باعث شده تا نیمکت تیم های آسیایی اعتباری دو چندان پیدا کنند و حالا کی روش، لیپی، فن مارویک و هلیلهوژیچ خفن ترین و جذاب ترین نیمکت های آسیایی را در اختیار دارند.

دیدگاه‌ها