کد خبر : 1404755 | 06 فروردين 1396 ساعت 16:23 | 46.8K بازدید | 0 دیدگاه

محک جدی کی‌روش مقابل رقیب همتراز

سرمربی تیم ملی پس از مدت ها باید در مقابل مربی قرار بگیرد که از نظر افتخارات فوتبالی رتبه ای بالاتر از او در اختیار دارد.

 محک جدی کی‌روش مقابل رقیب همتراز 

به گزارش "ورزش سه"، مارچلو لیپی و کارلوس کی روش دو سرمربی مطرح فوتبال جهان هستند که روز سه شنبه در دیداری حساس و سرنوشت ساز برابر هم قرار خواهند گرفت.


سرمربی پرتعالی تیم ملی در دیدارهای اخیر بیشتر با مربیانی سر و کار داشته که از نظر افتخارات فوتبالی و جایگاه بین المللی فاصله زیادی با او داشته اند و کی روش نیز به خوبی با استفاده از تجربیات و دانش خود، آنها را هم در زمین فوتبال و هم خارج از آن مغلوب ساخته است.


اما دیدار برابر تیم ملی چین متفاوت است و پس از مدت ها کی روش در مصاف با یک مربی صاحب نام در فوتبال جهان باید مهارت های خود را بار دیگر به نمایش بگذارد؛ کاری که با توجه به حریف او می تواند چالشی جالب و هیجان انگیز برای سرمربی تیم ملی ایران باشد.


کی روش و لیپی در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی هدایت تیم های ایتالیا و پرتغال را بر عهده داشتند و با توجه به انتظارات بالا از این دو تیم قدرتمند، با ناکامی این مسابقات را ترک کردند و حالا پس از 6 سال در یکی دیگر از چالش های دوران حرفه ای خود به هم رسیده اند؛ دیداری که پیروزی در آن برای چین می تواند بازگشتی رویایی به  مسابقات و امیدواری به صعود را رقم بزند و پیروزی کی روش با تیم ملی نوید دهنده یکی دیگر از صعودهای بدون دردسر ایران به جام جهانی خواهد بود و باید ببینیم در جدال این دو مربی صاحب نام در فوتبال جهان، کدامیک بهتر می تواند از داشته های خود استفاده کند.

دیدگاه‌ها