کد خبر : 1404776 | 06 فروردين 1396 ساعت 20:41 | 41.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با آ.اس:

سیمئونه: علاقه ای به جذب پسرم برای اتلتیکو ندارم

جیووانی سیمئونه، پسر ارشد دیگو سیمئونه سال فوق العاده ای را در جنووا سپری کرده است؛ هرچند که جنووا امسال در رده های پایین جدول سری آ دست و پا می زند.

سیمئونه: علاقه ای به جذب پسرم برای اتلتیکو ندارم

به گزارش "ورزش سه"، درخشش جیووانی سیمئونه در ترکیب تیم فوتبال جنوا طی فصل جاری که در 28 بازی 11 گل زده است، سبب شده که تیم‌های بزرگ زیادی مشتری او شوند اما پدرش می‌گوید برنامه‌ای به جذب این بازیکن 21 ساله ندارد.

 

 

1189199

 

 

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید درباره پسرش که اولین فصل بازی خود را در سطح اول اروپا پس از ترک ریورپلات تجربه می‌کند، گفت:« بردن جیووانی به تیمی که خودم در‌ آن هستم، او را قربانی می‌کند در حالی که فوتبال برای قربانی شدن نیست. فوتبال فقط یک بازی است حتی اگر توسط حرفه‌ای‌ترین بازیکنان انجام شود. جیووانی در جنوا سالی فوق‌العاده داشته و 11 گل در سری A زده است که انجام این کار در اولین فصل حضورتان در آنجا، آسان نیست.»

 

سیمئونه افزود:« حضور جیووانی در یکی از تیمی‌های تحت هدایت من یعنی اینکه باید به او مسئولیتی بدهم که در حال حاضر به نفعش نیست. او توانایی‌ها و قابلیت‌هایی دارد که من واقعاً دوست‌شان دارم. او بازیکنی سختکوش و پرتلاش است و قطعاً روزی یک بازیکن بزرگ خواهد شد اما نه در تیم من. باشگاه‌های زیادی هستند که می‌توانند به وی فرصت‌های فوق‌العاده‌ای بدهند.»

دیدگاه‌ها