کد خبر : 1404777 | 06 فروردين 1396 ساعت 18:47 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ قدرت در تهران

کی‌روش – لیپی؛ چه کسی غافلگیر می‌شود؟

روز سه شنبه یکی از تعیین کننده ترین دیدارهای تیم ملی ایران در راه صعود به جام جهانی 2018 برگزار خواهد شد و طی آن شاگردان کارلوس کی روش باید به مصاف تیم ملی چین بروند.

کی‌روش – لیپی؛ چه کسی غافلگیر می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، چین که تا پیش از شروع دور برگشت رقابت های انتخابی جام جهانی منطقه ی آسیا، ضعیف ترین تیم گروه  A  محسوب میشد با استخدام مارچلو لیپی تیم متفاوت و با انگیزه ای را راهی دور برگشت انتخابی جام جهانی در منطقه ی آسیا کرده است. شاگردان لیپی در دیدار با کره بسیار دور از ذهن ظاهر شدند و علاوه بر پیروزی برابر این تیم مدعی، نمایش در خور توجهی نیز از خود با نمایش گذاشتند. اکنون این تیم از شرق دور به تهران آمده تا شگفتی خود را تکمیل کند و امیدهای باقی مانده ی خود در راه صعود به جام جهانی را افزایش دهد. 


از طرفی کارلوس کی روش یک تیم فوق العاده را در سطح آسیا آماده کرده و بیش از هر تیم دیگری به جام جهانی نزدیک است. کی روش که به واسطه استراتژی های غافلگیرانه ی خود در سال های گذشته تیم ملی را به پیش برده و در هر دیدار سورپرایزهایی برای حریف در آستین خود دارد اکنون باید پنجه در پنجه ی یکی از بزرگترین مربیان دنیا بیندازد. 


سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران آنچنان تیم مرموزی را در این رقابت ها مهیا کرده است که پیش بینی سیستم و ترکیب تیمش به سمت غیر ممکن میل می کند و با نفرات آماده اش توانایی هر گونه تغییر را در سیستم تیمش را امکان پذیر می بیند.


مارچلو لیپی نیز که مدت کوتاهی است بر مسند نیمکت تیم چین نشسته توانست در اولین دیدار خود برابر کره، شاگردان اشتیلیکه را زمین گیر کند و با به کارگیری تاکتیکی مناسب ، ضمن پیروزی بارها تا آستانه ی باز کردن دروازه ی کره ای ها پیش رفت. 


حال باید دید روز سه شنبه جدال این دو سرمربی بزرگ به نفع کدام یک رقم خواهد خورد؟! آیا کی روش به مانند دیدار های قبلی تیم ملی با حربه ی غافلگیری حریفش را مغلوب خواهد کرد و یا این مارچلو لیپی خواهد بود که اسیر حقه های کی روش نخواهد شد و تیم ملی ایران را به مانند تیم کره جنوبی زمین گیر خواهد کرد؟

دیدگاه‌ها