کد خبر : 1404820 | 07 فروردين 1396 ساعت 10:20 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

آنری: جانشینی ونگر؟ نمی دانم!

تیری آنری، اسطوره باشگاه آرسنال، مطمئن نیست که آماده جانشینی آرسن ونگر روی نیمکت توپچی ها باشد.​​​​​​​

آنری: جانشینی ونگر؟ نمی دانم!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ونگر با آرسنال در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و افزایش اعتراض هواداران این تیم به نتایج توپچی ها در این فصل، آینده این مربی فرانسوی را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

 

از آنری که بهترین گلزن تاریخ آرسنال است به عنوان یکی از گزینه های جانشینی ونگر نام برده می شود اما او که در حال حاضر کمک مربی تیم ملی بلژیک است، معتقد است که باید چیزهای بیشتری یاد بگیرد.

 

او به خبرنگاران گفت:" این به من بستگی ندارد. چیزهایی هست که باید به آن احترام گذاشت. آرسنال در قلب من جای دارد اما من هیچ یک از ویژگی های لازم را ندارم.

 

 

1126282

 

 

از من به عنوان جانشین ونگر نام برده شده است؛ این را شنیده ام. اما برای من دشوار است که در این مورد صحبت کنم. من به همه کارهایی که ونگر انجام داد، احترام می گذارم.

 

آیا من برای این پست آماده ام؟ نمی دانم و کسی هم نمی داند اما من نیاز دارم که در مورد این کار چیزهای زیادی یاد بگیرم. نمی توانم برای تمام عمرم نقش مشاور داشته باشم اما هدف من مربیگری نیست.

 

هیچ هدف مشخصی برای خودم در نظر نگرفته ام. دوست دارم مربی شوم و هر کاری برای آن انجام می دهم اما در حال حاضر در مرحله یادگیری هستم."

دیدگاه‌ها