کد خبر : 1404840 | 07 فروردين 1396 ساعت 12:40 | 71.5K بازدید | 0 دیدگاه

آقای گل تازه نفس مقابل تیم لیپی

موقعیت تاسف: گوچی- سردار؛ فقط یکی!

ایران با پیروزی مقابل چین می‌تواند گام بلندی به سوی جام جهانی بردارد و مهاجمان تیم ملی فرصت دارند تا گل مهم این مسابقه را به نام خود ثبت کنند.

موقعیت تاسف: گوچی- سردار؛ فقط یکی!

به گزارش "ورزش سه"، تمام مهاجمان کارلوس کی‌روش در حال حاضر در باشگاه‌هایشان درخشش قابل توجهی دارند و هر زمان که در ترکیب تیم ایران هم جای گرفتند به نوعی تاثیر گذار بودند که این اتفاق خوشایند موجب شده مرد پرتغالی کار سختی برای انتخاب خط حمله‌اش داشته باشد.


سردار آزمون از 6 مسابقه گذشته ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی فقط دو بازی از ابتدا درون زمین نبوده که یکی از آنها نیز با محرومیت برای او رقم خورده اما او با وجود تنها یک گل برابر کره جنوبی همچنان اصلی‌ترین مهره کی‌روش در خط حمله قلمداد می‌شود و بعید نیست فردا هم برابر چین از ابتدا در زمین قرار بگیرد.


برخلاف آزمون، رضا قوچان‌نژاد دیگر مهاجم لژیونر تیم ملی تاکنون فقط برابر ازبکستان در ترکیب ثابت قرار گرفته و در دیدار اول هم مقابل قطر یک گل زده اما نمایش فوق‌العاده او در هیرنفین هلند و حضور در رده دوم برترین گلزنان لیگ اردیویسه این احتمال را می‌دهد باتوجه به نزدیکی دیدار اخیر ایران و مسابقه فردا، گوچی که نیمکت‌نشین بوده برابر تیم مارچلو لیپی جزو 11 مرد ابتدایی باشد.

 

 

مهاجم مشهدی تیم ملی که با گل خاطره‌انگیز چهار سال قبل مقابل کره جنوبی که منجر به صعود ایران به جام جهانی شد، در یادها مانده حالا دوباره این فرصت را دارد برابر چین و تماشاگران گلزنی کرده و بلیت روسیه را تا حدود زیادی قطعی کند.

 


آزمون و قوچان‌نژاد در بازی‌های اخیر ایران همزمان در ترکیب نبودند ولی باتوجه به تغییرات همیشگی کی‌روش شاید این اتفاق در مسابقه فردا رخ بدهد و این دو مهاجم تراز اول با هم در زمین باشند.


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها