کد خبر : 1404841 | 07 فروردين 1396 ساعت 12:42 | 162.2K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت سرمربی ایتالیایی و دستیارانش؛

لیپی خبرنگاران را سرکار گذاشت

سرمربی تیم ملی چین در نشست خبری قبل از بازی با ایران حضور پیدا نکرد تا شاید نشان دهد به وضعیت زمین تمرینی‌شان در تهران معترض است.

لیپی خبرنگاران را سرکار گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، قرار بود مارچلو لیپی از ساعت 12:30 امروز در سالن اجتماعات مرکز تیم‌های ملی ایران در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ایران و چین شرکت کند اما با وجود عدم اعلام قبلی و معطل نگه داشتن 20 دقیقه‌ای خبرنگاران این کار را انجام نداد. 


علاوه بر حضور گسترده خبرنگاران ایرانی، حدود 15 خبرنگار و عکاس چینی هم برای پوشش این کنفرانس در محل کنفرانس مطبوعاتی حاضر بودند ولی سرمربی ایتالیایی تیم چین به جمع خبرنگاران نیامد.


در زمان معطلی خبرنگاران، اصحاب رسانه چینی از تصاویر قدیمی و جام‌هایی ایران در آسیا عکس می‌گرفتند.


علاوه بر لیپی، هیچ یک از مربیان چین هم به جای لیپی در نشست خبری قبل از بازی با ایران حضور پیدا نکرد تا نشست خبری کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی یک دقیقه زودتر از ساعت 13 برگزار شود.


تیم چین در روزهای اخیر تمرینات‌اش را در کمپ‌ تیم‌های ملی برگزار کرد اما سرمربی و بازیکنان این تیم به کیفیت این چمن اعتراض شدیدی داشتند و خبرنگاران چینی هم از وضعیت بد آن گزارش‌های زیادی تهیه کردند که به نظر می‌رسد این مسئله بی‌ارتباط با عدم حضور لیپی و دستیاران‌اش در نشست خبری نباشد.

دیدگاه‌ها