کد خبر : 1404850 | 07 فروردين 1396 ساعت 13:27 | 45K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم لیگ هلند به دنبال گل زدن به بیرانوند

ژانگ یو نینگ مهاجم تیم ویتس آرنهم هلند عقیده دارد راه پیروزی بر ایران صبر و حوصله در طول ۹۰ دقیقه مقابل صدرنشین گروه a مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیاست.

 مهاجم لیگ هلند به دنبال گل زدن به بیرانوند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از رسانه های چینی او با لبخندی حاکی از اعتماد به نفس می گوید: ایران در طول این رقابت ها یک تیم تسخیرناپذیر بوده اما ما تلاش می کنیم اولین تیمی باشیم که دروازه ایران را در این رقابت ها باز می کنیم.


این مهاجم ۲۰ ساله که مسیری طولانی با چین را از شانگهای به ایران سفر کرده است درباره این سفر طولانی می گوید: با وجود سفر طولانی که از چین به تهران داشتیم و با وجود اختلاف ساعت من از نظر بدنی شرایط خوبی دارم و سایر بازیکنان تیم هم در این شرایط هستند و خودشان را آماده دیدار با ایران کرده اند. 


او ادامه می دهد: پیروزی مقابل کره جنوبی به تیم و بازیکنان اعتماد به نفسی  بیش از گذشته بخشیده و ما با این ذهنیت وارد ورزشگاه آزادی می شویم که می توانیم ایران را شکست دهیم.


او در پایان درباره کار سخت و ماموریتش در این بازی هم می گوید: آنها در ۶ مسابقه هیچ گلی دریافت نکرده اند و ماموریت اول ما شکست این طلسم است. من شخصا خیلی دوست دارم که مقابل ایران گل بزنم اما مهم این است که تیم ملی چین اولین تیمی باشد که در این مسابقات این کار را انجام می دهد.

دیدگاه‌ها