کد خبر : 1404956 | 08 فروردين 1396 ساعت 10:30 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

ریبری: بایرن و رئال در یک سطح هستند

فرانک ریبری، مهاجم فرانسوی بایرن مونیخ در مورد پیشنهادهایی از تیم های بزرگ در اوایل دوران حضورش در مونیخ صحبت کرد.​​​​​​​

ریبری: بایرن و رئال در یک سطح هستند

 

به گزارش "ورزش سه"، ریبری که از سال 2007 عضو بایرن است، در سال 2008 با پیشنهادی 65 میلیون یورویی چلسی مواجه شد که آن را رد کرد و رومینیگه این اتفاق را کلید توسعه بایرن در فصول اخیر می داند.

 

امکان جدایی از بایرن در گذشته: "زمانی به جدایی از بایرن فکر می کردم. در سالهای 2008 و 2009، فهرستی از تیم های بزرگ نظیر رئال، بارسا، اینتر، میلان، یونایتد و چلسی خواهان من بودند.

 

اما در حقیقت باید از رومینیگه و هوینس تشکر کنم که باعث ماندن من شدند. من 10 سال است عضو بایرن هستم و در این سالها فاتح همه چیز شده ام. خانواده ام نیز از زندگی در مونیخ راضی هستند.

 

 

1099689

 

 

بارها گفته ام که بایرن آخرین باشگاه من در اروپا است و تا زمانی که شرایط فیزیکی من اجازه بدهد بازی خواهم کرد. بعد از آن نیز ممکن است مربی شوم اما تنها در رده جوانان."

 

دیدار برابر رئال در لیگ قهرمانان: "بازی بسیار دشواری است زیرا هر دو تیم در بهترین شرایط خود قرار دارند. اگرچه ما کیفیت بالایی داریم اما نمی توان تضمینی برای اشتباه نکردن برابر رئال داد. از نظر من هر دو تیم در یک سطح قرار دارند."

دیدگاه‌ها