کد خبر : 1404985 | 08 فروردين 1396 ساعت 13:02 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

کی روش– لیپی؛ سوژه اصلی رسانه های دنیا

دوئل قهرمانان جام جهانی در آزادی

مصاف دو تن از سرشناس ترین و در عین حال خوش تیپ ترین مربیان فوتبال دنیا در تهران توجه همه رسانه های مطرح دنیا را به خود جلب کرده است.

دوئل قهرمانان جام جهانی در آزادی

به گزارش "ورزش سه"، ایران و چین در حالی عصر امروز در دیداری حساس و سرنوشت ساز در راه صعود به جام جهانی 2018 روسیه مقابل هم صف آرایی می کنند که بر خلاف بازی دور رفت، این بار هر دو تیم از مربیان طراز اول و سرشناس اروپایی روی نیمکت خود بهره می برند. اتفاقی که توجه رسانه های معتبر اروپایی را به ورزشگاه آزادی و تهران جلب کرده است.


حضور کارلوس کی روش روی نیمکت ایران و مارچلو لیپی روی نیمکت چین بر جذابیت ها و حساسیت های مصاف امروز افزوده است تا جایی که رسانه های اروپایی نیز با نگاهی جالب توجه مصاف این دو مربی خوش فکر و موفق در فوتبال دنیا را مهمترین مصاف امروز فوتبال آسیا در راه جام جهانی قلمداد کردند.

 


سایت ایتالیایی مدیاست در گزارشی کوتاه از شرایط لیپی در تیم ملی چین نوشت:« مارچلو تاثیر حضورش در چین را با دو نتیجه خوب برابر قطر و کره جنوبی نشان داد و حالا باید مقابل تیم قدرتمندی همچون ایران محکی بزرگ و سرنوشت ساز بخورد. او در این مصاف باید با اندیشه های کارلوس کی روش پرتغالی بجنگد کسی که توانسته ایران را به قدرت اول قاره آسیا تبدیل کند و حالا تیمش در صدر جدول این گروه یکه تازی می کند».


همچنین خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز در گزارشی از بازی های مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا نوشت:« بدون شک مهمترین بازی در قاره آسیا در تهران برگزار می شود جایی که دو مربی قهرمان جام جهانی جنگ جالبی با هم در ورزشگاه آزادی خواهند داشت. کی روش با قهرمانی در جام جهانی جوانان با پرتغال و لیپی با قهرمانی در جام جهانی 2006 آلمان همراه با ایتالیا حالا سرنوشت شان به دوئل در آزادی تهران کشیده شده است جایی که نگاه نگران طرفداران پرشمار دو کشور فوتبالدوست قاره آسیا به تفکرات آنها دوخته شده است».


علاوه بر این دو رسانه معتبر اروپایی سایر سایت های خبری مهم در دنیا نیز از مصاف ایران با چین و دوئل کی روش با لیپی به عنوان مهمترین بازی امروز در قاره آسیا نام بردند جایی که برنده و بازنده این دیدار با سرنوشتی متفاوت در ادامه راه حضور در رقابت های مقدماتی جام جهانی روبرو خواهد شد. از جمله این سایت ها می توان به آبولا پرتغال، مارکا اسپانیا، دیلی میل انگلیس، شانگهای شینهوا چین، سایت فیفا، گل یونان و ... اشاره کرد.

 

دیدگاه‌ها