کد خبر : 1404986 | 08 فروردين 1396 ساعت 17:35 | 283K بازدید | 0 دیدگاه

روز بزرگی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی؛

فقط یک گل برای یکصد هزار

دو تیم ایران و چین در نبردی که جذابیت های مختلفی دارد، برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

فقط یک گل برای یکصد هزار

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در روز هفتم رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی میزبان چین است. شاگردان کی روش در نیمه اول موقعیت های بسیار خوبی برای باز کردن دروازه حریف داشتند اما موفق به این کار نشدن با این وجود با توجه به استقبال و حمایت خوب تماشاگران می توان انتظار داشت که تیم ملی در نیمه دوم با شکست چین جشن بزرگی را در کنار هواداران برگزار کند. با حاشیه های این بازی با ورزش سه همراه باشید:

 

 

 

18:35 - دو بازیکن از هر دو تیم ایران و چین برای تست دوپینگ انتخاب شدند.

 

18:35 - بازیکنان تیم ملی بعد از برد برابر چین به سمت هواداران رفتند تا جشن پیروزی را در کنار آنها برگزار کنند.

 

18:25 - تیم ملی ایران در حضور 78150 هوادار خود توانست تیم ملی چین را شکست دهد و جشن بزرگی را در کنار هواداران خود برگزار کند.

 

18:20 - داور چهارم مسابقه 5 دقیقه زمان تلف شده در نیمه دوم را اعلام کرد.

 

18:20 - مارچلو لیپی در دقایق پایانی بازی نا امیدانه به سمت نیمکت تیم ملی چین بازگشت تا برخلاف جریان بازی از منطقه ای عقب تر نسبت به گذشته بازی را تماشا کند.

 

18:18 - وحید امیری به عنوان سومین بازیکن تعویضی ایران وارد زمین مسابقه شد تا جهانبخش از زمین سابقه خارج شود.

 

18:10 - وریا غفوری به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد و رامین رضاییان با تشویق هواداران به زمین مسابقه آمد.

 

18:01 - آزمون با استقبال ویژه تماشاگران تیم ملی ایران وارد ورزشگاه شد و هواداران به شکل ویژه ای از او حمایت کردند.

 

18:00 - رضا قوچان نژاد به عنوان اولین بازیکن تعویضی ایران زمین مسابقه را ترک کرد. او بعد از تعویض مورد استقبال کی روش و اوسیانو کروز قرار گرفت.

 

17:35 - بعد از گلزنی تیم ملی ایران هواداران با پرتاب یک شی باعث مصدومیت کمک داور این مسابقه شدند که با کمک پزشکان مسابقه، کمک داور توانست به جریان بازی بازگردد.

 

17:33 - بعد از گلزنی تیم ملی ایران برابر چین بازیکن شماره 17 هونگبو به جای وو ژی به زمین آمد تا لیپی سرمربی تیم ملی چین هر سه تعویض خود را خیلی زود انجام داده باشد.

 

17:31 - مارچلو لیپی در شروع نیمه دوم بازی دو بازیکن خود را تعویض کرد تا نیمه دوم را متفاوت آغاز کند.


 

17:24 - در حالیکه تمامی بازیکنان نیمکت نشین تیم ملی چین در بین دو نیمه در زمین ورزشگاه حضور دارند، هیچ بازیکنی از تیم ایران در زمین باقی نمانده است.

 

17:22 - در بین دو نیمه گروه موسیقی از خراسان شمالی به اجرای برنامه برای هواداران حاضر در ورزشگاه پرداختند.

 

17:10 - بعد از ضربه قیچی طارمی که تبدیل به گل نشد حاضران در ورزشگاه این بازیکن را به شدت تشویق کردند.

 

 

17:00 - بعد از اتلاف وقت دروازه بان تیم ملی چین و تذکر داور مسابقه سرمربی تیم چین نیز از این رفتار دروازه بان تیمش ابراز نارضایتی کرد.

 

16:42 - مهدی فنونی زاده و محمد پنجعلی با حضور در جایگاه ویژه بازی را از نزدیک تماشا می کنند.

 

16:41 - در حالیکه مارچلو لیپی از ابتدای بازی در کنار خط قرار داشت، کارلوس کی روش با گذشت 10 دقیقه از شروع مسابقه از صندلی خود برخواست.

 

16:40 - هواداران تیم ملی چین با شروع بازی بی وقفه به تشویق تیم ملی خود می پردازند.

 

 

16:20 - درگیری میان ماموران حراست وزارت ورزش و جوانان و هواداران حاضر در جایگاه ویزه تا دقایقی جو ورزشگاه را تحت تاثیر قرار داد.

 

 

16:10 - بازیکنان دو تیم زمین چمن ورزشگاه را ترک کردند و تا دقایقی دیگر برای شروع بازی به زمین باز خواهند گشت.

 

 

16:05 - هواداران تیم ملی در کنار استفاده از تشویق ایسلندی و موج مکزیکی، با تشویق هایی جدید از ملی پوشان حمایت می کنند. حاضران در ورزشگاه ترکیب تیم ملی را با 3 بار صدا زدن هر بازیکن، مورد حمایت خود قرار می دهند تا سبک جدیدی را از خود به جای گذاشته باشند.

 

 

16:00 - هواداران تیم ملی نه تنها صندلی های ورزشگاه را پر کردند بلکه تمامی راهروها و حتی دیوارهای بیرونی را پر کردند تا یکی از روزهای به یاد ماندنی ایران را رقم بزنند.

 

 

15:45 - با ورود بازیکنان تیم ملی ایران ورزشگاه آزادی با تشویق هواداران منفجر شد. تمامی بازیکنان تیم ملی برای گرم کردن در چمن ورزشگاه حاضر شدند.

 

 

15:40 - بازیکنان تیم ملی چین پس از حضور در ورزشگاه به سمت هواداران خود رفتند و به آنها تعظیم کردند.

 

 

15:30 - علیرضا بیرانوند به همراه دروازه بان های تیم ملی اولین گروه از بازیکنان ایران بودند که برای گرم کردن در چمن ورزشگاه حاضر شدند.

 

 

15:18 - بازیکنان تیم ملی چین در ورزشگاه آزادی حاضر شدند و پس از حضور در رختکن راهی چمن ورزشگاه شدند اما همچنان از مارچلو لیپی خبری نیست.

 

 

15:11 - اتوبوس تیم ملی چین وارد ورزشگاه آزادی شد و بازیکنان و کادرفنی این تیم مستقیم به رختکن رفتند.

 

 

15:10 - سردار آزمون و عزت الله پورقاز دو ملی پوش ایران بودند که بعد از حضور در ورزشگاه آزادی خود را به داخل چمن ورزشگاه رساندند. حاضران در ورزشگاه به شدت آزمون را مورد تشویق قرار دادند.

 

 

15:07 - بعد از اینکه خبرنگاران چینی درخواست آب آشامیدنی از مسئولان ورزشگاه داشتند، با گذشت بیش از یک ساعت با کمک خبرنگاران ایرانی آب آشامیدنی برای خبرنگاران خارجی تهیه شد. نکته جالب توجه این است که در ورزشگاه آزادی در بازی های داخلی آب  آشامیدنی وجود ندارد و در این بازی نیز بعد از درخواست خبرنگاران چینی با کمک محمدرضا ساکت این امکانات اولیه تهیه شد.

 

 

15:05 - خبرنگاران و عکاسان چینی بعد از پر شدن ورزشگاه بارها با گوشی های همراه خود از جو ورزشگاه آزادی فیلم و عکس تهیه کردند تا مشخص شود حضور پرشور هواداران ایرانی آنها را نیز غافلگیر کرده است.

 

 

14:55 - داوران سنگاپوری مسابقه برای بررسی شرایط چمن ورزشگاه، پرچم های کرنر و دروازه ها به داخل زمین چمن آمدند و پس از پایان کار خود اقدام به انداختن عکس یادگاری در ورزشگاه کردند.

 

 

14:45 - با دستور ناظر مسابقه چمن ورزشگاه آزادی پیش از حضور دو تیم مورد آبیاری قرار گرفت تا برای این دیدار شرایط مناسبی داشته باشد.

 

 

14:35 - در کنار خبرنگاران ایرانی و چینی، خبرنگارانی از کشورهای دیگر از جمله آلمان برای پوشش خبری این دیدار در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

 

 

14:20 - با توجه به خالی بودن بخش زیادی از جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی تعدادی از هواداران قصد داشتند با بالا رفتن از فنس ها خود را به این بخش از ورزشگاه برسانند که با دخالت نیروی انتظامی صحنه های زشتی در ورزشگاه به وجود آمد.

 

 

14:12 - با افزایش تعداد هواداران، پشت گیت های ورزشگاه آزادی جمعیت بسیار زیادی صف کشیدند تا آزادی احتمالا یک روز مملو از تماشاگر داشته باشد.

 

 

14:10 - با درخواست بلندگوی ورزشگاه هواداران ایران با در دست داشتن پرچم های تیم ملی به تشویق ملی پوشان پرداختند که این اتفاق صحنه های زیبایی را در ورزشگاه آزادی خلق کرد.

 

 

14:03 - هواداران تیم ملی چین بیرون از درهای ورزشگاه آزادی با حمل پرچم کشورشان در گفت و گو با خبرنگار ورزش سه به کری خواندن پرداختند و مدعی شدند که امروز می توانند با نتیجه دو بر صفر ایران را شکست دهند.

 

 

 

 

14:01 - یک جایگاه از ضلع شمالی ورزشگاه آزادی به هواداران چینی اختصاص داده شده که این هواداران نیز مانند ایرانی ها با پرچم های کشور چین خیلی زود در ورزشگاه حاضر شده اند.

 

 

14:00 - نزدیک به 30 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند که بیشتر آنها در طبقه اول ورزشگاه آزادی نشسته اند.

 

 

13:45 – با بیشتر شدن هواداران حاضر در ورزشگاه، اولین موج مکزیکی در ورزشگاه آزادی شکل گرفت و حامیان تیم ملی در این لحظه به شدت به تشویق تیم ملی پرداختند.

 

 

13:39- ورود تعداد معدودی از هواداران تیم ملی چین با واکنش هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان روبرو شد، آنها در این لحظه با در دست داشتن پرچم کشورشان پشت دروازه شمالی ورزشگاه قرار گرفتند.

 

 

13:32 - خبرنگاران چینی مانند عکاسان این کشور خیلی زود در جایگاه خبرنگاران حاضر شدند و در گفت و گو با خبرنگاران ایرانی از حضور زودهنگام تماشاگران در ورزشگاه ابراز تعجیب کردند.

 

 

13:19 - با پایان اذان ظهر به وقت تهران و برگزاری مراسم نیایش، بلندگوهای ورزشگاه آزادی به پخش سرودهای ملی پرداختند که این اتفاق با همراهی هواداران همراه شد.

 

 

 

 

13:16 - عکاسان چینی حاضر در ورزشگاه که خیلی زودتر از زمان مقرر خود را به ورزشگاه رسانده اند، مشغول عکس انداختن از ورزشگاه آزادی و هواداران تیم ملی ایران هستند.

 

13:15 - بسیاری از هواداران ترجیح دادند تا بیرون ورزشگاه در فضای سبز مجموعه ورزشی آزادی به استراحت بپردازند و در دقایق منتهی به بازی در ورزشگاه حاضر شوند. به همین دلیل جمعیت چشمگیری در خارج از ورزشگاه آزادی حضور دارند.

 

 

13:12 - برخلاف بازی های داخلی در این دیدار با توجه به حضور ناظران بین المللی سخت گیری های زیادی در ورزشگاه آزادی به وجود آمده و در کنار زمین اجازه حضور هیچ فرد اضافه ای را نمی دهند.

 

13:10 - ماموران نیروی انتظامی درهای جایگاه ویژه ورزشگاه را برای دقایقی باز کردند که با این اتفاق هوادارانی که در دیگر جایگاه ها حضور داشتند برای حضور در این بخش از ورزشگاه به سمت درهای ورودی هجوم آوردند.

 

 

13:00 - بیش از 15 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند که تعدادی از آنها برای فرار از آفتاب بهاری تهران زیر سکوهای ورزشگاه پنهان شده اند.

 

دیدگاه‌ها