کد خبر : 1405147 | 09 فروردين 1396 ساعت 09:52 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

عذرخواهی مدافع چین از اشتباه تاثیرگذارش

ژیپنگ، مدافع چپ تیم فوتبال چین به عنوان مقصر اصلی تک گل مهدی طارمی در دیدار دیروز این تیم مقابل ایران شناخته شده است.

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن که با شماره 4 در ترکیب چین به میدان رفت، دوبار متوالی روی توپی که  به محوطه جریمه چین فرود می آمد اشتباه کرد ، تا توپ برگشتی روی پای مهدی طارمی بیفتد و این بازیکن دروازه تیم چین را باز کند. 


جیانگ ژیپنگ در پایان مسابقه از هواداران تیم چین عذرخواهی کرد و گفت: احساس خیلی بدی دارم چراکه اشتباه من باعث شکست تیم ملی چین شد. از همه طرفداران تیم ملی چین عذرخواهی می کنم و امیدوارم این اشتباهم را به سرعت و به زودی جبران کنم.

 

1189627


او درباره احتمال صعود تیم چین به جام جهانی هم گفت: تنها چاره ما کسب سه پیروزی در بازی های باقیمانده و حضور در رده سوم گروه است  که این مساله دور از دسترس ما نیست و ما در دقایقی از بازی نشان دادیم که تیم  خوبی هستیم. ما برای تک تک امتیازات باقیمانده خواهیم جنگیم تا تیم چین را به آنچه شایسته هوادارانش است برسانیم. 


ژی پنگ درباره اشتباه خود که منجر به گل ایران نیز شد گفت: تیم ایران در نیمه دوم شروع سریعی داشت در حمله ای که آنها از جناح چپ ما انجام دادند، توپ یکی، دو باز توسط بازیکنان ما دفع شد و ناگهان به محوطه شش قدم آمد که من توپ اول را دفع کردم که توپ چندان از محوطه ما دور نشد و دوباره برای دفع توپ بلند شدم که در زدن این ضربه اشتباه کردم شاید بهتر بود من توپ را کرنر می فرستادم و خطر را دور می کردم اما در نهایت توپ برگشتی من با دفع بعدی خوبی هم توام نشد تا مهاجم ایران از این موقعیت استفاده کند و به ما گل بزند.

 

دیدگاه‌ها