کد خبر : 1405326 | 10 فروردين 1396 ساعت 14:09 | 49.8K بازدید | 0 دیدگاه

گسترش فولاد خوب فوتبال بازی می کند

ایرانپوریان: دوست ندارم از پرسپولیس امتیاز کسر شود

مدافع تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد قهرمانی تیمش با کسر امتیاز از پرسپولیس لذتبخش نخواهد بود.

ایرانپوریان: دوست ندارم از پرسپولیس امتیاز کسر شود

محمد ایرانپوریان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شرایط تیمش قبل از بازی با گسترش فولاد، دربی تبریز، عدم حضورش در اردوی تیم ملی، شانس قهرمانی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را درادامه می خوانید:

 


آماده دربی تبریز هستیم
شرایط خوبی داریم؛ تمرینات مطلوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده رویارویی با گسترش فولاد در دربی تبریز هستیم. امیدوارم این بازی را ببریم و هواداران را خوشحال کنیم.

 


گسترش فولاد سازماندهی خوبی دارد
گسترش فولاد تیمی است که خوب فوتبال بازی می کند و سازماندهی خوبی دارد. این تیم بازیکنان توانمندی در ترکیب خود دارد واز کادرفنی بزرگی نیز سود می برد. با این حال باید بتوانیم بازی خوبی جلوی این تیم انجام دهیم و انشاءالله برنده باشیم.

 


کورسویی از امید داریم
قهرمان شدن ما بسیار سخت شده است اما همچنان کورسویی از امید برایمان باقی مانده است. تلاشمان را می کنیم و هرچه خدا بخواهد همان می شود.

 


قهرمانی با کسر امتیاز از پرسپولیس لذتبخش نیست
واقعیت این است که هرگز دوست ندارم از پرسپولیس امتیاز کسر شود. قهرمان شدن برای یک تیم باید در شرایط ایده آل اتفاق بیفتد و اگر قرار است با کسر امتیاز از پرسپولیس ما قهرمان شویم، آن قهرمانی لذت بخش نیست. در رقابت سالم همه چیز بیشتر لذتبخش خواهد بود.

 


دوست داشتم در اردوی تیم ملی باشم
خداراشکر تیم ملی به قدری خوب بازی می کند که برای ایرانی ها افتخار است. سربلندی تیم ملی آرزوی تک تک مردم ایران و ما بازیکنان است. من دوست داشتم در اردوی تیم ملی حضور داشته باشم اما نظر کی روش چیز دیگری بود و احترام می گذارم. الان هم دعا می کنم تا در ادامه راه هم موفق باشندو البته تلاش خواهم کرد در اردوی بعدی به تیم ملی برسم.

 

دیدگاه‌ها