کد خبر : 1405353 | 10 فروردين 1396 ساعت 17:12 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ یک؛ ملوان امیدوار شد استقلال اهواز ناامید

شاگردان مایلی کهن با برد برابر حریف انتهای جدولی خود توانستند دوباره خود را به جمع مدعیان صعود نزدیک کنند.

لیگ یک؛ ملوان امیدوار شد استقلال اهواز ناامید

به گزارش "ورزش سه"، ملوان بندر انزلی در اولین دیدار خود در سال 96 موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم انتهای جدول اما پر تلاش استقلال اهواز را شکست دهد تا سه امتیاز با ارزش را کسب کند.


در این دیدار حسین قنبری و محمد آبشک هر دو گل ملوان را در نیمه اول وارد دروازه استقلال اهواز کردند تا تک گل آبی ها اهوازی تغییری در نتیجه این دیدار ایجاد نکند. البته ملوانان در این بازی یک ضربه پنالتی را نیز از دست دادند تا برد آنها برابر تیم انتهای جدول تا آخرین لحظات بازی در هاله ای از ابهام قرار بگیرد و تهدید شود.


شاگردان مایلی کهن پس از هفته ها نبردن، در این دیدار توانستند حریف خود را شکست دهند تا مجموع امتیازات این تیم به 50 برسد و با توجه به تساوی پارس جنوبی جم برابر فجرسپاسی، با این تیم رده سوم جدولی هم امتیاز شدند. انزلی چی ها حالا با گل گهر سیرجان صدرنشین تنها 3 امتیاز فاصله دارند و با توجه به شکست سپید رود رشت برابر نفت مسجد سلیمان فاصله آنها تا رتبه دوم جدول نیز تنها یک امتیاز است تا با نتایج این هفته شانس دوباره به مایلی کهن و تیم او لبخند بزند.

 

استقلال اهواز که تغییرات پیاپی در این تیم چاره ساز نشد با این شکست 11 امتیازی باقی ماند تا فاصله زیادی با دیگر تیم های انتهای جدولی داشته باشد و با ادامه تیره روزی های خود به اولین تیم سقوط کننده بدل شود.

دیدگاه‌ها