کد خبر : 1405371 | 10 فروردين 1396 ساعت 18:44 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

ما یک تیم هستیم و براى برد آمده ایم

کاظمى: با 7 غایب به مصاف پیکان مى رویم

سرمربى تیم فوتبال ماشین سازى تبریز از غیبت 7 بازیکن خود در بازى فردا برابر پیکان خبر داد.​​​​​​​

کاظمى: با 7 غایب به مصاف پیکان مى رویم

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد کاظمى در آستانه دیدار حساس تیمش برابر پیکان در هفته بیست و پنجم رقابت هاى لیگ برتر فوتبال با اعلام این مطلب افزود: متاسفانه در بازى برابر پیکان چندین بازیکن خود را به دلیل محرومیت ، مصدومیت و بیمارى در اختیار نخواهیم داشت ، با این حال در بازى فردا بدون توجه به این مشکلات ، با قدرت و انگیزه بالا و براى برد به میدان خواهیم رفت.

 

کاظمى در ادامه خاطرنشان کرد: ماشین سازى به معناى واقعى کلمه یک تیم متحد و بزرگ است و ما فارغ از غیبت اجبارى 7 بازیکن خود و با تکیه بر توان و غیرت دیگر بازیکنان ، سه امتیاز کامل بازى فردا را کسب خواهیم کرد.

 

سرمربى تیم فوتبال ماشین سازى تبریز در بخش دیگرى از سخنان خود با اشاره به بازیکنان محروم و مصدوم خود در بازى این هفته گفت: در بازى فردا مهدى اسلامى دروازه بان و سعید مهدى پور و ادسون برزیلى مدافعان اصلى تیم را به دلیل سه کارته بودن در اختیار نداریم و علاوه بر این سه بازیکن محروم ، از وجود پیام صادقیان به دلیل بیمارى و تب و لرز شدید در روزهاى گذشته ، سجاد رهبر ، على دیندار و سعید مهرى نیز به دلیل مصدومیت بى بهره خواهیم بود.

 

وى در عین حال افزود: على رغم غیبت این 7 بازیکن ، من به دیگر بازیکنان آماده تیمم اعتقاد دارم و فردا با انگیزه و قدرت بیشتر و براى کسب هر سه امتیاز بازى وارد زمین خواهیم شد.

 

کاظمى در خاتمه گفت: هوادارانمان را با یک برد شیرین برابر پیکان خوشحال خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها