کد خبر : 1405491 | 11 فروردين 1396 ساعت 18:05 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

تیم دایی دو امتیاز دیگر را از دست داد

نفت1- سیاه جامگان 1؛ شکست ناپذیری با اکبر

سیاه جامگان یک امتیاز باارزش دیگر را از نبرد با نفت تهران گرفت و حالا امیدوارتر از قبل برای بقا در لیگ برتر تلاش می کند.

نفت1- سیاه جامگان 1؛ شکست ناپذیری با اکبر

به گزارش "ورزش‌سه"، بازی نفت تهران و سیاه جامگان برای هردو تیم اهمیت ویژه ای داشت. نفت با وجود مشکلات مالی پرتعداد همچنان به صعود در جدول و حداقل رسیدن به رتبه چهارم امیدوار بود اما تساوی مقابل سیاه جامگان کمی کار را برای شاگردان دایی سخت کرد.  از سوی دیگر سیاه جامگان با حضور اکبر میثاقیان از نظر روحی شرایط بهتری پیدا کرده و به بقا در لیگ برتر امیدوارتر شده است. با یک امتیازی که سیاه جامگان امروز از تهران گرفت، حالا این تیم با امید بیشتری لیگ را ادامه می دهد.

با گزارش دیدار نفت و سیاه جامگان همراه "ورزش سه" باشید:
هفته بیست و پنجم لیگ برتر/ 11 فروردین ماه 95/ ساعت 17
ورزشگاه تختی تهران/ تماشاگر: حدود 200 نفر
داور: وحید کاظمی
اخطار: گوران یرکوویچ(19) از سیاه جامگان
میلاد فخرالدینی(62) و محمد قاضی(90) از نفت تهران

اخراج: اکبر صادقی (دقیقه 63) از نفت تهران

 

نفت تهران
میلاد فراهانی، رضا علیاری، محمد دانشگر، آرش رضاوند، اکبر صادقی، محمد قاضی، رضا اسدی، ایگور پراهیچ، سجاد شهباززاده(80- عیسی آل کثیر)، ایمان مبعلی(84- آندرانیک تیموریان) و فرید محمدی زاده(44- میلاد فخرالدینی)
سرمربی: علی دایی

 

سیاه جامگان مشهد
محمد ناصرى، رضا شربتى، میثم حسینى(70- وحید عسگری)، محمدرضا خانزاده، علیرضا جلیلى، سالار افراسیابى، حسین بادامکى(74- عباس عسگری)، مصطفى احمدى، روح الله سیف اللهى، پیام ملکیان و گوران یرکوویچ(89- محسن آذرپاد)
سرمربی: اکبر میثاقیان

 

 

شرح گل ها:
یک بر صفر سیاه جامگان(گوران یرکوویچ): در دقیقه 26 ارسال رضا شربتی از جناح چپ روی دروازه نفت تهران با اشتباه ایگور پراهیچ همراه شد و توپ به گوران یرکوویچ رسید؛ مهاجم صربستانی سیاه جامگان نیز با پای چپ دروازه نفت را گشود.
یک بر یک نفت تهران(محمد قاضی): در دقیقه 53 خطای میثم حسینی روی میلاد فخرالدینی در محوطه جریمه باعث شد داور اعلام ضربه پنالتی به سود نفت کند. محمد قاضی پشت توپ قرار گرفت و ضربه زد که ناصری توپ را برگرداند، در ریباند توپ بار دیگر به قاضی رسید که اینبار او با یک بغل پا دروازه سیاه جامگان را باز کرد.

 

 

لحظات حساس:
دقیقه 10: سجاد شهباززاده در محوطه جریمه سیاه جامگان صاحب توپ شد و ضربه بغل پای خوبی زد که توپ به تیر دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت؛ در ادامه محمدرضا خانزاده توپ را دفع کرد.
دقیقه 14: ضربه محکم محمد قاضی را در داخل محوطه جریمه سیاه جامگان محمد ناصری دراز کش در اختیار گرفت.
دقیقه 29: ضربه محکم فرید محمدی زاده را ناصری به زیبایی جمع کرد.
دقیقه 50: شوت محکم اکبر صادقی از زاویه ای بسته تیر دروازه تیم سیاه جامگان را به لرزه در آورد.
دقیقه 69: شوت محکم پیام ملکیان به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 72: ضربه ایستگاهی ایمان مبعلی را ناصری دفع کرد، در برگشت دانشگر صاحب توپ شد اما ضربه اش راهی به دروازه نیافت.
دقیقه 78: ضربه ایستگاهی عباس عسگری از پشت محوطه جریمه را میلاد فراهانی به کرنر فرستاد.

 

 

شرح بازی:
نفت تهران بازی را بهتر آغاز کرد؛ شاگردان علی دایی که قصد داشتند از امتیاز میزبانی شان استفاده کنند از ابتدا برای رسیدن به گل تلاش کردند. از سوی دیگر سیاه جامگان نیز بیشتر چشم به ضدحملات داشت. نفتی ها حملاتی را روی دروازه بان سیاه جامگان انجام دادند اما این حملات بی برنامه بود و به همین خاطر راهی به دروازه تیم مشهدی پیدا نکرد. از سوی دیگر سیاه جامگان روی یکی از ضدحملات خود با تیزهوشی گوران یرگوویچ به گل رسید. بعد از گل نیز نفتی ها تلاش زیادی برای جبران کردند اما به نتیجه ای نرسیدند تا امیدشان به نیمه دوم باشد.
نفت تهران که دوست نداشت در خانه بازنده شود، بازی را بهتر آغاز کرد و حملاتی را روی دروازه حریف انجام داد. نفتی ها با استفاده از سرعت بازیکنان کناری خود و البته پاس های در عمق مبعلی و اکبر صادقی تلاش زیادی داشتند تا به دروازه حریف برسند که به نتیجه خوبی هم دست پیدا کردند. گل تساوی نفت تهران این تیم را به هدفش رساند. نفتی ها بعد از گل هم کار خود را برای رسیدن به دروازه حریف ادامه دادند اما اخراج اکبر صادقی در دقیقه 63 کمی کار را برای شاگردان دایی سخت کرد.در ادامه دو تیم بازی متعادلی را انجام دادند و در نهایت امتیازات را تقسیم کردند.

 

 

6 امتیاز از دست رفته برای مشهدی ها(اتفاق ویژه)
تیم سیاه جامگان در سومین بازی متوالی که اکبر میثاقیان را به عنوان سرمربی روی نیمکت دارد، باز هم به تساوی رسید. مشهدی ها مقابل استقلال، سپاهان و نفت تهران با هدایت میثاقیان به میدان رفتند که هر 3 بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسیده است. نکته قابل توجه این است که در هر 3 این بازی ها سیاه جامگان پیش افتاده اما در نیمه دوم گل تساوی را دریافت کرده و بدین صورت تیم میثاقیان 6 امتیاز را از 3 بازی گذشته از دست داده است.

 

حاشیه‌ها:
*قبل از شروع بازی اکبر میثاقیان و علی دایی برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.
*حدود 100 نفر از هواداران مشهدی با پیراهن و پرچم های قدیمی ابومسلم برای تشویق سیاه جامگان به تهران سفر کردند و به ورزشگاه تختی رفتند.
*هواداران تیم سیاه جامگان در دقایقی از مسابقه علی دایی را مورد تشویق قرار دادند.
*اعضای تیم سیاه جامگان قبل از شروع مسابقه حلقه اتحاد تشکیل دادند.
*بعد از گلی که سیاه جامگان توسط یرکوویچ به ثمر رساند، یکی از هواداران این تیم از ناحیه پا دچار مصدومیت شد و مسئولان اورژانس بالای سر او رفتند.
*اندک هواداران نفت حاضر در ورزشگاه تختی تهران علیه اکبر میثاقیان شعار هایی سر دادند.
*بازیکنان سیاه جامگان در بین دو نیمه با تاخیر وارد زمین شدند.
*اکبر صادقی هافبک نفت تهران در دقیقه 63 بازی به خاطر تکل خطرناکی که روی پای روح الله سیف اللهی زد، با کارت قرمز داور جریمه و از زمین بازی اخراج شد.

دیدگاه‌ها