کد خبر : 1405723 | 12 فروردين 1396 ساعت 19:48 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

2 اتفاق بد برای ما رخ داد؛

فرکی: دلیل افت تیم 10 نفره شدن تیم بود

سرمربی تیم سایپا معتقد است که تیمش در دو برهه حساس یعنی گل دقایق ابتدایی سپاهان و اخراج پورقاز بد آورده است.

فرکی: دلیل افت تیم 10 نفره شدن تیم بود

به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی پس از شکست 3 بر یک سایپا برابر سپاهان، گفت: نتیجه را واگذار کردیم و 2 اتفاق بسیار بد رخ داد. ابتدا گل نخست در دقایقی ابتدایی و پس از آن اخراج بازیکن ما بود. دریافت گل نخست تمرکز ما را بهم زد و شرایط را برای ما مقابل تماشاگران سپاهان سخت کرد.


وی افزود: اخراج بازیکن ما باعث شد معادلات ما از نظر فنی برهم بریزد ولی تلاش کردیم در ادامه جبران کنیم و در بین دو نیمه توصیه‌هایی را داشتیم. حتی بر روی این موضوع که رسیدن به نتیجه دلخواه در این شرایط نشدنی نیست نیز تاکید داشتیم، اما متاسفانه در نیمه دوم در حالی که در تلاش برای جبران بودیم، گل‌های بعدی را دریافت کردیم.
سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: بازیکنان ما دوندگی بسیار بالایی داشتند و این مسئله باعث شد در دقایق پایانی خسته شویم. تعویض‌های‌مان نیز اجباری بود. این فرصت را داشتیم که پس از به ثمر رساندن گل نخست‌مان، بازی را به تساوی بکشانیم.


وی در پاسخ به این سوال که فاصله مدافع میانی با مدافع راست تیمش زیاد بود گفت: در تعطیلات شما نمی‌توانید همه تیم را کنترل کنید و زمانی که در کار بازیکن در فوتبال ظاهرا حرفه‌ای که آماتور است فاصله باشد، اشتباهاتی پیش می‌آید. البته 2 -3 بازیکن بد در این بازی داشتیم.


فرکی در پاسخ به این سوال که سایپا تا دقیقه 70 بازی را 10 نفره به خوبی کنترل کرد، اما ناگهان تیم افت کرد، خاطرنشان کرد: به طور حتم زمانی که تیم ما 10 نفره شد، فشار بر روی بازیکنان بیشتر شد و وضعیت جغرافیایی اصفهان نیز عاملی دیگر بود تا با 10 بازیکن در دقایق پایانی با مشکل مواجه شویم. تیم از نظر بدنی مشکل نداشت و تنها دلیل اُفت، 10 نفره شدن تیم بود.


وی در خصوص عملکرد داور این بازی که کارت قرمزی که به بازیکن سایپا داد، گفت: باید فیلم بازی را دوباره نگاه کنم. داور در این دیدار کارت زیاد داد و اعتراض خود را به گوش کمک داور نیز رساندم. فکر می‌کنم روی مهدی ترابی خطای پنالتی شد اما در مجموع در حال حاضر نمی‌توانم نظری در ارتباط با این مسئله بدهم.

دیدگاه‌ها