کد خبر : 1405772 | 12 فروردين 1396 ساعت 21:32 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می کنیم

خلیل زاده: خالدی از بهترین دوستانم است

مدافع تیم سپاهان اصفهان درباره درگیری اش با امید خالدی در جریان دیدار با سایپا توضیحاتی را ارائه کرد.

خلیل زاده: خالدی از بهترین دوستانم است

شجاع خلیل زاده  در گفت و گو با "ورزش سه" درباره پیروزی سپاهان مقابل سایپا در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی مقابل سایپا انجام دادیم. تیم ما در این مسابقه شایسته پیروزی بود و خوشبختانه توانستیم تاکتیک مان را به حریف دیکته کنیم و با عملکردی فوق العاده 3 امتیاز این مسابقه را به دست بیاوریم.


وی ادامه داد: خوشحالم که توانستیم هواداران تیم سپاهان را خوشحال کنیم. این برد بسیار برای ما حیاتی بود و امیدوارم روند پیروزی هایمان ادامه پیدا کند و بتوانیم در آینده نتایج خوبی را به دست بیاوریم. هواداران ما شایسته نتایجی خوب هستند و امیدوارم همه چیز آنطور که می خواهیم پیش برود.


مدافع سپاهان درباره درگیری اش با امید خالدی در جریان بازی با سایپا عنوان کرد: امید خالدی یکی از بهترین و صمیمی ترین دوستان من است که از گذشته با هم رابطه خوبی داریم به هر حال درگیری در جریان مسابقه پیش می آید و نباید این مساله را به حساب اختلاف ما دو نفر گذاشت همانطور که گفتم خالدی نه تنها جز بهترین فوتبالیست های ایران است که با من نیز رابطه خیلی خوبی دارد قطعا دوستی ما ادامه پیدا می کند و چیزی که در جریان بازی پیش آمد یک موضوع طبیعی و جزیی بود که همان جا تمام شد و رفت.


خلیل زاده درباره آینده تیم سپاهان بیان کرد: در 5 بازی باقیمانده تلاش خواهیم تا حداکثر امتیازات را به دست آوریم. تیم ما شرایط خوبی پیدا کرده و قطعا نهایت سعی خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم جز 4 تیم برتر لیگ برتر باشیم و انشاالله سهمیه آسیایی را برای هواداران خوب خود به ارمغان بیاوریم.

دیدگاه‌ها