کد خبر : 1406032 | 14 فروردين 1396 ساعت 12:39 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

یزدانی: نباید گول باخت پرسپولیس را بخوریم

مدافع پیکان معتقد است پرسپولیس در بازی با صنعت، آن پرسپولیس واقعی نبوده است.

یزدانی: نباید گول باخت پرسپولیس را بخوریم

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش یزدانی درباره پیروزی پرگل مقابل ماشین‌سازی گفت: ماشین سازی تیم ته جدولی است و اختلافش هم با سایر رقبا زیاد. آنها جز برد چاره دیگری نداشتند. باید برای بقا ما را شکست می‌دادند که خب نتوانستند. ماشین سازی از بازیکنان خوبی بهره می‌برد و خوب هم خرج کرده از همه مهمتر آنها مربی خیلی بزرگی را بالای سر خود دارند، همه می دانند که آقای کاظمی خیلی خطرناک  و کاربلد است. اما خوشبختانه ما در آن روز، روز خوبمان بود، تمرکز کافی داشتیم و توانستیم برنده این دیدار باشیم.  


او در پاسخ به این سوال که "پیکان سال ۹۵ را با باخت به پایان برد اما  روزهای اول سال ۹۶ را با پیروزی؛ فکر می کنی وقفه ایجاد شده کمک حال تیم شما شده بود" گفت: سال را بد تمام کردیم، شاید اگر بازی ماشین سازی هم آن طرف سال می افتاد نتیجه خوبی نمی گرفتیم. ما نیاز به این تعطیلات و بازسازی ذهنی داشتیم و خوشبختانه در این چند روز توانستیم بازسازی ذهنی خوبی داشته باشیم و امیدوارم این پیروزی ها تداوم داشته باشد.


مدافع پیکان در خصوص دیدار با پرسپولیس و تاثیر باخت آنها در دیدار با صنعت روی این بازی می‌گوید: فکر می کنم پرسپولیس در بازی با صنعت، پرسپولیس واقعی نبود، آنها خیلی خسته بودند و گرمای هوا در آن روز روی بازی‌ آنها تاثیرگذار شد و پرسپولیس همیشگی نبودند. البته ما نباید گول آن بازی را بخوریم و این را همه بچه ها هم می دانند صددرصد بازی آسانی نداریم گرچه این دیدار هم مانند تمام بازی هاست، هر بازی سختی خاص خودش را دارد و بازی مقابل پرسپولیس هم به نوعی دیگر سخت خواهد بود. 


یزدانی که در بازی مقابل استقلال در دقایق ابتدایی تکل خطرناکی پشت محوطه جریمه انجام داد و اخراج شد حالا در بازی پرسپولیس باید دید آیا او از تجربه آن بازی استفاده می‌کند یا نه؛ خودش می‌گوید: بازی با استقلال یک اتفاق بود و شاید برای هر فوتبالیستی پیش بیاید و برای من هم یک تجربه شد که دیگر هیچ وقت آن کار را نکنم. نمی دانم تاثیر دارد یا نه. من در هر صورت بازی خودم را انجام می‌دهم حالا شاید تجربه آن بازی هم به کمک بیاید.

دیدگاه‌ها