کد خبر : 1406095 | 14 فروردين 1396 ساعت 15:51 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

نمی دانم پرسپولیس من را می خواهد یا نه 

عبدالله‌زاده: اعتماد به نفس‌مان خیلی بالاست

علی عبدالله‌زاده مدافع صنعت که پیش از گفته می‌شد پرسپولیسی‌ها روی او نظر دارند، با گلزنی مقابل این تیم توانست بار دیگر نظر سرخپوشان تهرانی را به خود معطوف کند.

عبدالله‌زاده: اعتماد به نفس‌مان خیلی بالاست 

به گزارش "ورزش سه"، او درباره گلزنی‌اش در این بازی گفت: با توپ‌دزدی محمد شادکام از کامیابی‌نیا توپ به من رسید که توانستم آن را وارد دروازه پرسپولیس کنم. این دومین گل من در این فصل بود جالب است هر دو گلم را در نیم فصل دوم، آن هم مقابل تیم‌های بالای جدولی به ثمر رساندم. گل اولم را در بازی با تراکتورسازی در شرایطی به ثمر رساندم که 2 ـ 1 عقب بودیم و با ارسال یک توپ به همین شکل توسط حکیم نصاری گلزنی‌ کردم و تیم را از یک باخت آن هم در تبریز نجات دادیم.


وی در ادامه گفت: بازی با پرسپولیس هم مانند دیدار با تراکتورسازی سختی خاص خودش را داشت. نکته جالب در آن بازی محرومیت هواداران تبریزی بود، همانطور که پیش از این بازی اعلام شده بود که ما محروم هستیم و با تلاش مدیرعامل‌مان آقای عیسی‌زاده این اجازه صادر شد که خب حضور تماشاگران آبادانی در این بازی و نبود تماشاگران تبریزی در آن بازی مطمئنا یکی از عوامل کسب نتیجه‌مان در هر دو بازی شد.


مدافع صنعت درباره صحبت‌های نیم فصل و درخواست پرسپولیس برای حضورش در این تیم هم می‌گوید: صحبت‌هایی در نیم فصل بود اما نمی‌دانم این حرف‌های تا چه حد صحت دارد و آیا پرسپولیس من را می‌خواهد یا نه؛ آرزوی هر بازیکنی است که در تیم‌های بزرگ پایتخت توپ بزند اما من آبادانی‌ام و ابتدا به فوتبال و مردم شهرم عرق و تعصب دارم و ترجیح می‌دهم کمکی برای پیشرفت فوتبال آبادان باشم.


او در پاسخ به سوالی که با شکست دو تیم سرخابی پایتخت معطوف شدن همه نگاه‌ها به سمت صنعت چه احساسی از گلزنی و پیروزی در مقابل صدرنشین لیگ دارد گفت: مطمئنا از اینکه بتوانید تیم‌های مطرح فوتبال ایران را متوقف کنید حس خوبی برایتان ایجاد می‌شود حالا تصور این را هم داشته باشید که تیمی که شکست می‌دهید بیشترین نفرات تیم‌ملی را در هم خود دارد مطمئنا اعتماد به نفس‌تان در ادامه افزایش  پیدا می‌کند. ما از اینکه توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم احساس غرور می‌کنیم و برای تکرار این نتایج خوب تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست.


عبدالله‌زاده در خصوص درگیری بین مسلمان و بغلانی هم می‌گوید: نمی‌دانم از چه زمان آنها به مشکل خوردند اما با شناختی که از حسین دارم می‌دانم که او اصولا شخصیت آرامی دارد و کمتر پیش می‌آید که عصبانی شود. در طول تمرین و بازی‌ها اگر کسی عصبانی شود، این حسین است که میان‌داری می‌کند.

دیدگاه‌ها