کد خبر : 1406115 | 14 فروردين 1396 ساعت 16:34 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

میداوودی در آستانه جدایی از سیاه جامگان

مهاجم جدید الورود سیاه جامگان که در فصل نقل و انتقالات به این تیم پیوسته بود، به دلیل مسائل مالی این روزها در تمرینات مشهدی ها شرکت نمی کند.

میداوودی در آستانه جدایی از سیاه جامگان

به گزارش "ورزش سه"، میلاد میداوودی که پس از جدایی از سایپا، در فصل نقل و انتقالات زمستانی به تیم سیاه جامگان پیوست پس از چند ماه تمرین و بازی برای این تیم این روزها در مشهد حضور ندارد و به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خود از تمرین با تیم امتناع می کند. 


پس از این اتفاق کادرفنی مشهدی ها نیز تصمیم گرفت تا تعیین تکلیف در رابطه با این بازیکن را در اختیار مدیریت بگذارد، علی عباسی، مدیرعامل سیاه جامگان در این رابطه می گوید: متاسفانه این مشکل پیش آمده و در اولین فرصت جلسه ای با میداوودی خواهیم داشت تا در رابطه با ادامه حضور و یا پایان همکاری با وی تصمیم گیری شود. 


او ادامه می دهد: میلاد از نظر اخلاقی و فنی بازیکن فوق العاده ای است، پس از تحویل سال هنوز وی را ندیدم تا در این باره به صحبت بپردازم، به هرحال ما امکانات محدودی داریم و در این میان به دنبال این هستیم تا شان و شخصیت بازیکن بزرگی مانند میداوودی هم حفظ شود، طی روزهای آینده حتما با او جلسه ای خواهیم داشت تا تصمیم گیری نهایی را انجام می دهیم.

دیدگاه‌ها