کد خبر : 1406237 | 15 فروردين 1396 ساعت 10:09 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

ایوب در محاسبه اشتباه کرد 

رحمانی: بازی دفاعی در شان فولاد نیست

بختیار رحمانی که نیم فصل ناموفقی را در استقلال داشت، در بازی این هفته فولاد برابر استقلال قرار گرفت و البته یک بار نیز تیرک دروازه حسینی را به لرزه انداخت، دیداری که در نهایت به سود آبی پوشان تهرانی به پایان رسید.

رحمانی: بازی دفاعی در شان فولاد نیست 

به گزارش"ورزش سه"، بختیار رحمانی هافبک تیم فولاد خوزستان در بازی با استقلال نمایش خوبی داشت و البته یک بار دروازه تیم سابقش را لرزاند. این بازیکن در گفت و گو با "ورزش سه"درباره موضوعات مختلف صحبت کرد که آن را در زیر می خوانیم:

 

نیمه اول عالی بودیم
نیمه اول عالی بازی کردیم و به جز 5 دقیقه اول که جو ورزشگاه برای استقلال بود و آنها با کمک هوادارانشان بر بازی مسلط بودند، در ادامه ما توانستیم بازی قابل قبولی انجام بدهیم و می توانستیم به گل هم برسیم. اما تیم ما نیمه دوم متاسفانه عقب کشید و دلیلش را نمی دانم، گل خوردیم و بازی را باختیم که امیدوارم این نتیجه در بازی های بعد جبران شود.

 


فولاد اهل بازی دفاعی نیست
بازی دفاعی نه در شان بازیکنان، نه کادر فنی و نه هواداران و اسم فولاد است، ما می توانستیم در این بازی گل بزنیم و بازی را دست بگیرم که نشد.

 

من و آقا علی مثل دو تا دوست هستیم
وقتی من با وضعیت خیلی خوب به استقلال می روم و آنگونه جدا می شوم حتما مسائلی هست که من آن را به کادرفنی ربط نمی دهم، من و آقا علی مثل دو تا دوست هستیم، بالاخره  نیم فصل با هم بودیم و به او احترام گذاشتم ... ضمن اینکه باید به سمت دیگر اعضای نیمکت عمونصی، آقا بهتاش و آقای خرمگاه و دیگر عزیزان می رفتم چرا که برای من زحمت کشیده بودند، آقای منصوریان جوان است و امیدوارم در کارش موفق باشد.

 


سید توپ را عالی گرفت
سید حسینی دروازه بان خیلی خوبی است که در تمرینات هم نمی توان به او راحت گل زد، امروز من آن صحنه را دیدم و توپ را خیلی خوب گرفت ، البته توپ آنجایی که دلم میخواست نیز نرفت.

 

باید بیشتر تلاش کنیم
ما در این 4 هفته بازی خوبی کرده ایم اما نتوانسته ایم پیروز شویم، باید بیشتر و بیشتر تلاش کنیم، نمی دانم کجای کار می لنگد، بازیکنان جلوی تیم از خودم گرفته تا بقیه باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم گل بزنیم. در هفته های پایانی بازی ها سخت تر می شوند و تیم ها با تمام قدرت بازی خواهند کرد.

 

برای بازی بعد هم قسم شدیم
اینکه بخواهیم اشتباه را به ایوب نسبت بدهیم درست نیست، بالاخره ایوب برای تیم ما بازی های عالی کرده و گل های خوبی زده، ایوب و احسان در محاسباتشان اشتباه کردند که برای هر فوتبالیست بزرگی نیز پیش می آید. مشکل خاصی نیست و با تمام قدرت به کارمان ادامه می دهیم، امروز هم با یکدیگر همدل شده ایم  تا در بازی بعد بتوانیم موفق شویم.

 

جوانان ما نیاز به زمان دارند
تیم ما پوست اندازی کرده و نیاز به زمان دارد، بازیکنان جوان ما شاید تنها یک یا دو سال در لیگ برتر حضور داشته اند و فکر می کنم باید به این تیم فرصت داد. امیدوارم هواداران در بازی با سپاهان حمایت خوبی بکنند تا بتوانیم بعد از چهار هفته ، برد مهمی را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها