کد خبر : 1406305 | 15 فروردين 1396 ساعت 14:19 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: باید به نفت احترام بگذاریم

ذوب‌آهن بعد از فرصتی که مقابل استقلال‌خوزستان از دست رفت حالا به مصاف صنعت نفت آبادانی می‌رود که از سد پرسپولیس گذر کرد و انگیزه مضاعفی برای این بازی دارد.

حسینی: باید به نفت احترام بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا حسینی هافبک ذوب‌آهن تعطیلات را علت اصلی تساوی‌شان مقابل استقلال‌خوزستان می‌داند. او گفت: همیشه بازی اول بعد از یک دوره تعطیلی لیگ سخت است آن هم با تیم قابل احترامی مثل استقلال‌خوزستان که روند خوبی در لیگ قهرمانان داشته‌اند و صدرنشین گروه خود در این رقابت‌ها هستند. ما تمام تلاشمان را در این بازی کردیم تا دستورات کادرفنی را در زمین اجرایی کنیم. 


وی در ادامه گفت: در نیمه اول بازی را خوب تحت کنترل داشتیم اما متاسفانه در نیمه دوم وقفه و تعطیلات در فوتبال روی بدن ما تاثیرگذار شد و تنها به حفظ گل پرداختیم که سخت بود و در نهایت از حریف گل دریافت کردیم. 


او در خصوص معاوضه پیروزی با تساوی مقابل استقلال‌خوزستان هم خاطرنشان کرد: با پیروزی در این دیدار می‌توانستیم امتیازات‌مان را کمتر کنیم و فاصله‌مان را با سایر رقبا کم کنیم. ذوب‌آهن برای کسب سهمیه آسیایی به این پیروزی‌ها نیاز دارد.


حسینی بازی با صنعت را یک بازی سخت توصیف می‌کند: صنعت نفت با پیروزی مقابل پرسپولیس نشان داد که تیم قابل احترامی است، سرخپوشان تهرانی کمتر پیش می‌آید که مقابل تیمی بازنده شوند اما خب در نهایت این اتفاق رخ داد گرچه ما هم در نیم فصل اول آنها را شکست دادیم ولی صنعت به نسبت سایر تیم‌ها کار بزرگی در این بازی انجام داد. مطمئنا با پیروزی آنها مقابل پرسپولیس و انگیزه‌ای که به دست آوردند بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت. برای پیروزی مقابل صنعت باید خیلی باهوش عمل کنیم و امیدوارم یک فوتبال زیبا را شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها