کد خبر : 1406340 | 15 فروردين 1396 ساعت 16:13 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

اظهار نظر جالب مدیرمجموعه ورزشی آزادی؛

خدا رحم کرد فاجعه بازی با ژاپن تکرار نشد

طباطبایی می گوید که با رایگان شدن تماشای بازی ها امکان تکرار فاجعه بازی ایران و ژاپن وجود دارد.

خدا رحم کرد فاجعه بازی با ژاپن تکرار نشد

به گزارش "ورزش سه"، رایگان شدن بازی ایران برابر چین روز هشتم فروردین ماه انتقادات زیادی را به همراه داشت و حالا طباطبایی مدیر مجموعه ورزشی آزادی با انتقاد از این اتفاق صحبتهای جالبی را به زبان آورده است. او در انتقاد از رایگان شدن بازی ها در ورزشگاه آزادی گفت: متاسفانه بدون آنکه  برنامه‌ریزی و  برآورد دقیقی نسبت به حضور تماشاگران و مهمانان در  ورزشگاه آزادی در روز برگزاری بازی های مهم وجود داشته باشد، به رایگان شدن این بازی ها اقدام می شود که این امر بسیار خطرناک است و هر آن امکان دارد فاجعه ای رخ دهد. حتما باید اتفاق ناگواری رخ دهد تا از رایگان شدن بازی ها جلوگیری شود؟  نگران این وضعیت هستیم و امیدوارم دیگر این موضوع تکرار نشود. 

 

او در ادامه تصریح کرد: هر بار که بدون اقدام کارشناسی تماشای دیدارها رایگان اعلام می شود، حدود 30 تا 35 هزار تماشاگر پشت درها می‌مانند و حدود همین مقدار جمعیت هم  مجبور هستند روی راهروها، سکوهای مجاور، دیوارها و حتی  تونل‌های ورزشگاه آزادی بنشینند. در این صورت شک نکنید اگر نیاز به تخلیه سریع ورزشگاه باشد، چنین اتفاقی هرگز رخ نمی دهد و امکان دارد فاجعه له شدن هفت هوادار زیر دست و پای سایر تماشاگران که در جریان دیدار ایران و ژاپن در نوروز 84 رخ داد، باز هم تکرار شود. 

 

طباطبایی در بخش دیگری از صحبتهایش با بیان این نکته که "خدا رحم کرد که فاجعه بازی ایران برابر ژاپن تکرار نشد"، عنوان کرد: به صورت کاملا دیمی و بدون مطالعه حضور هواداران در ورزشگاه رایگان اعلام می شود و بارها نگرانی خود را نسبت به این امر ابراز کرده ایم.

دیدگاه‌ها