کد خبر : 1406341 | 15 فروردين 1396 ساعت 16:13 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

ناصری: مشهدی‌ها پشت‌مان را خالی نکنند

دروازه‌بان سیاه‌جامگان معتقد است که اگر بهتر کار می‌کردند، می‌توانستند نفت را شکست دهند.

ناصری: مشهدی‌ها پشت‌مان را خالی نکنند

به گزارش "ورزش سه"، محمد ناصری دروازه‌بان سیاه‌جامگان درباره تساوی با نفت‌ تهران گفت: ما پیش از سال توانستیم سپاهان را متوقف کنیم و همین یک امتیاز انگیزه را به تیم سیاه‌جامگان بازنگرداند و توانستیم مقابل نفت بازی‌ خوبی ارائه دهیم.


وی در ادامه گفت: ما بعد از گلزنی یرکوویچ در نیمه اول تمام توانمان را گذاشتیم تا این نتیجه را تا پایان حفظ کنیم اما متاسفانه در نیمه دوم با اعلام پنالتی برای نفت آنها به گل رسیدند و نتیجه تساوی شد؛ اگرچه تا پایان بازی بچه‌ها تمام تلاششان را کردند تا آن یک گل را جبران کنند اما متاسفانه توپ‌هایمان به در بسته خورد.


او درباره رویاویی با استقلال‌خوزستان می‌گوید: ما برای فرار از منطقه سقوط محکوم به برد هستیم و باید هر چه در توان داریم در این بازی بگذاریم تا پیروز میدان باشیم. البته نباید فراموش کرد که آنها در رقابت‌های آسیایی حضور دارند و قطعا کسب نتیجه مقابل ما در بازی بعدی‌شان با لخویای قطر تاثیرگذار خواهد بود و مطمئنا آنها برای پیروز شدن در این بازی مقابل ما حاضر خواهند شد. اما ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و برای کنده شدن از انتهای جدول به تک امتیاز هر بازی نیاز داریم.


ناصری در پایان از هواداران تیمش درخواست کرد تا برای تشویق آنها به ورزشگاه بیایند: از هواداران می‌خواهم که در این چند بازی باقیمانده تا پایان لیگ به ورزشگاه بیایند و سیاه‌جامگان را تشویق کنند. ما به حمایت آنها برای بقا در لیگ نیاز داریم.

دیدگاه‌ها